Zoekresultaten

1. A

17 weken zwanger kwaaltje

Ik heb sinds een aantal dagen af en toe een vervelend gevoel, precies onder mijn rechterborst. Het is niet pijnlijk maar voelt een beetje tintelend aan net alsof je been slaapt. De gynaecoloog kon me niet verder helpen.. Iemand die dit ook wel eens heeft? Of heeft gehad?
  2. A

Cadeau tips sinterklaas en verjaardag

<p>Ons meisje is in januari geboren, ik krijg steeds vaker de vraag wat de cadeau wensen zijn.</p><p>Iemand nog leuke tips? Of ideeën </p>
  3. A

Omrollen

<p>Onze dochter is 15 weken oud, omrollen doet ze nog niet hebben jullie tips om dit te stimuleren? </p>
  4. A

Baby 3 maanden kleding

<p>Ik vind het met dit weer heel lastig om te bedenken wat ik mijn dochter aantrek, ze is nu 3 maanden maar past nog steeds maat 56 en sommige 62.. ik trek haar nu een korte mouw romper aan met een lange mouw t-s hirtje. Ik zie veel baby's voorbij komen met bijv alleen een jurkje aan. Wat...
  5. A

Waker maken voor fles

<p>Onze dochter is nu 10 weken oud, ik geef haar 5 x per dag de fles 150 cc + 5 schepjes 7:00, 11:00, 15:00, 19:00 en 23:00 de laatste. Ik maak haar nu wakker voor de voeding, maar ik lees dat de meeste op verzoek voeden? Hoe doeb jullie dit? </p>
  6. A

Menstruatie pijn na keizersnede

<p>Ik ben in januari bevallen van onze dochter, herstel is heel snel gegaan en weinig last van gehad. Nu heb ik sinds een week of 2 menstruatieachtige pijn, mijn menstruatie heb ik al gehad die moet volgende week weer komen. Iemand die dit herkend?</p>
  7. A

Huilen om speen

<p>Onze dochter van 10 weken is heel erg gehecht aan de speen, als zij deze niet in haar mond heeft blijft ze huilen totdat ze hem krijgt..  ze spuugt hem soms uit ook tijdens het in slaap vallen, en gaat dan huilen tot ze de speen krijgt. Het consultatieburo zegt dat ze gewoon veel...
  8. A

Nat wakker worden

<p>Onze dochter slaapt de nacht door van 23:00 - 05:00/06:00 nu wordt zij de laatste dagen nat wakker.. heeft iemand misschien tips of ideeën? </p>
  9. A

Overvoeden

<p>Onze dochter is nu 7 weken oud en weeg 4200. Van het consultatiebureau moest zij 6 x 120 ml of 7 x 90 dit was 3 weken geleden zij woog toen 3700. Langzaam moesten we dit opbouwen. Inmiddels zitten wij op 5 a 6 x 150 ml ( ligt eraan of ze de nacht door slaapt) </p><p>Gister...
  10. A

Nutriton ervaringen

<p>Wat is jullie ervaringen met nutriton? En wat deed dit met de ontlasting hier namelijk veel hele dunne luiers, de huisarts zegt dat dit door de nutriton komt</p>
  11. A

Hoeveel flesvoeding?

<p>Amy is bijna 2 weken oud, ze krijgt nu 7 x 90 ml flesvoeding nu moet ik gaan verhogen naar 100. Zij heeft soms nog moeite met de 90.. hoeveel kreeg jullie kindje met 2 weken oud?</p>
  12. A

Onrijpe baarmoedermond, ballon plaatsen

<p>Aanstaande maandag krijg ik om 20:00 een ballonnetje. Mijn baarmoedermond is nog niet rijp en kindje zit nog niet ver genoeg ingedaald ik ben nu 37 +.</p><p>Iemand die hier ervaring mee heeft? En hoe is het bij jou verlopen?</p><p> </p>
  13. A

Inleiden 37/38 weken

<p>Hallo dames, </p><p>Hoever van te voren hoorde jullie de datum? Ik ben nu 36 weken en weet dat ze tussen week 37 en 38 gaan inleiden.</p>
  14. A

Inleiden 37/38 weken

<p>Ik wordt ingeleid rond 37/38 weken, wie heeft hier ervaring in? </p><p>En welke maat kon jouw kindje aan?</p>
  15. A

Afwijkende leverwaarde

<p>Zijn er meer die dit hebben of gehad hebben? </p><p>Hoe is dit bij jullie afgelopen? En wat hebben ze er mee gedaan?</p>
  16. A

Waarin slaapt jullie kindje?

<p>Hallo, ik ben begin februari uitgerekend wij hebben nu 1 deken 1.9 tog, deze is ons aangeraden door babypark.</p><p>Nu slaat toch de twijfel toe.. is dit warm genoeg? </p><p>Waarin slaapt jullie kindje in de winter en met wat voor dekentje? </p>
  17. A

Bloedsuiker waardes

<p>Weet iemand wat de richtlijnen hiervan zijn? Alvast bedankt ?</p>
  18. A

Gewicht 30 weken

<p>Met 30+1 een groeiecho gehad, het gewicht is toen geschat op 1632, boven het gemiddelde dus. En bij het meten van de beentjes kwam eruit 33 weken.</p><p>Heeft iemand hier ervaring mee? </p>
  19. A

Pretecho overgewicht

<p>Heeft iemand hier ervaring mee? En was het een beetje goed te zien? Ik ben nu 31 weken zwanger</p>
  20. A

Weinig beweging voelen

<p>Ik ben nu 29 weken zwanger, ik voel de kleine vanaf 20 weken.</p><p>Ik hoor veel verhalen dat de schopjes steeds heftiger worden, bij mij is dit echter niet zo.. met 25 weken voelde ik behoorlijk vaak schopjes.</p><p>Nu voel ik wel bewegingen maar gewoon...
  21. A

Bruine vlekjes vingers en nagels

<p>Vanmorgen wakker geworden met bruine vlekjes, mijn rechter middel en wijsvinger en onder mijn nagels.</p><p>Lijkt net alsof ik geknoeid heb met zelfbruiner? </p><p>Ik ben trouwens 28 weken zwanger.. </p>
  22. A

Hoge bloeddruk

<p>Ik ben nu 25 weken zwanger, vaak een nette onderdruk van 80. Gister ineens een onderdruk van 90.</p><p>Ik moest direct urine inleveren, was thuis net wezen plassen, dus maar heel weinig urine maar genoeg om te strippen. Er bleek een klein spoor eiwit in te...
  23. A

Baby kleertjes

<p>Waar hebben jullie de newborn kleertjes gekocht? </p><p>En hebben jullie nog tips, wat handig is en waar ik op moet letten ?</p>
  24. A

Kleertjes 0-3 maanden

<p>Weet iemand hoe de kleertjes van de Primark vallen? Er staat in 62 cm.. maar ik vind het een stuk kleiner eruitzien </p>
  25. A

2e naam naast Amy

<p>Wij willen ons kleine meisje graag Amy noemen, maar een 2e naam vinden we echt lastig.</p><p>Wat vinden jullie leuk bij Amy? </p>
  26. A

Zwangerschaps boeken

<p>Zijn er nog boeken die jullie aanraden? Er zijn er zoveel.. ik zie door de bomen het bos niet meer.</p><p>Ik ben nu 21 weken zwanger van de eerste.</p>
  27. A

Borrelende darmen of baby?

<p>Ik ben nu 19 weken zwanger, in de avond lijkt het soms alsof mijn darmen borrelen.</p><p>Vaak is dit als ik rustig ga zitten of liggen, het doet verder geen pijn.</p><p>Zijn er meer die dit hebben? Ik twijfel soms zo.. dan hoop ik dat het de baby is maar, ben ik...
  28. A

Vanaf wanneer voelde jij je kindje?

<p>Ik ben nu 17+3 weken zwanger, ik heb nog niet het idee dat ik mijn kindje voel.</p><p>Wanneer begon dit bij jullie? </p>
Terug
Bovenaan