Zoekresultaten

1. A

Agora onderwijs

<p>Wie o wie heeft ervaring met Agora onderwijs? Wij moeten een middelbare school uitkiezen voor onze dochter en twijfelen heel erg tussen een ‘reguliere’ en een nieuwe Agora school. Ze zou daar havo gaan doen. Ik hoor het graag!!</p>
  2. A

Advies relatie

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik zit met het volgende. Ik mis diepgang en verbondenheid met mijn man. Nu de kinderen iets groter zijn merk ik steeds meer dat zijn enige interesses nog zijn sporten en sport kijken en de Nintendo. Ik erger me daar steeds meer aan en vind het een echte...
  3. A

Vriend naar stripclub

<p>Hoi mama’s,</p><p>Mijn vriend gaat ieder jaar met vrienden een weekend weg. Tijdens dat weekend worden de avonden altijd doorgebracht in een stripclub. Ik heb hier dus veel moeite mee en dit weet mijn vriend ook maar ja als iedereen gaat gaat hij ook, zegt hij. Het geeft mij...
  4. A

Geen hulp in de nachten

<p>Ik zal het proberen kort te houden maar kan jullie kijk/advies goed gebruiken! Onze zoon was een verrassing en meteen zeer welkom van mijn kant. Dit was niet zo bij mijn man, die wilde dit niet! Wat doe je dan? Weken in ellende gezeten maar ik kon er toch echt geen afstand van doen. We...
  5. A

Baby's van april 2019

<p>18 april ben ik bevallen van ons derde kindje. Ik zou het leuk vinden als hier nog meer moeders zijn met een april baby. Hoe gaat het nu met jullie? Is er al een ritme? Hoeveel voedingen? Gewoon heel benieuwd hoe het met de kleintjes gaat!</p>
  6. A

Joep of Bram?????

<p>Help! Joep of Bram? We komen er niet uit....</p>
  7. A

Jongensnaam! Welke vinden jullie?

<p>Hoi meiden, </p><p>Druk op zoek naar DE naam.....wat heerlijk als je daar eenmaal uit bent. We krijgen een jongen en zoeken een korte stoere naam zoals zovelen. Welke van deze vinden jullie het leukst (of welke 2...3...)? Joep, Huub, Kris, Mick of Hugo..........tell...
  8. A

25 weken en overspannen/depressief??

<p>Hoi allen,</p><p>Ik ben momenteel 25 weken zwanger van de derde en hoewel dit mijn grootste wens was voelt het als een grijze wolk. Ik ben sinds een aantal weken erg labiel en heb helemaal nergens energie voor. Al snel in de zwangerschap kreeg ik veel lichamelijke (niet...
  9. A

Net zwanger en op kamp!

<p>Help! Ik ben net 8 weken zwanger en moet volgende week 3 dagen op kamp met mijn vmbo-klas. Ik voel me niet best; zwaarverkouden, moe, misselijk. Dat heb ik tot nu toe verborgen weten te houden maar hoe ga ik dat straks doen? Ik wil mijn collega's eigenlijk niks vertellen aangezien nog...
  10. A

Ongepland zwanger, man kan het niet

<p>Beste lezers,</p><p>Ik moet even van mij af schrijven. Ik ben ongepland zwanger van de derde. Het grote probleem is dat: 1.mijn man denkt dat hij erin geluisd is omdat het volgens hem niet kan (deden pas op t eind condoom om, hij kan zich dit niet herinneren) en 2.hij zegt...
Terug
Bovenaan