Zoekresultaten

1. G

Meisje naam

Welke meisjes naam jazz of Julie?
  2. G

Meisjes naam

Graag jullie mening voor een meisjes naam ons zoontje heet James. Graag zouden we de meisjes naam ook met een j doen maar zoveel keus. <br /><br />James & Jazz<br />James & Julia<br />James & Julie<br />James & Jolie<br />
  3. G

Vaccinatie meningokokken

<p>Even een vraagje wil me zoontje van 4 maanden graag laten inenten tegen meningokokken. Dit word standaard gedaan met de 14 maanden maar vind het best een groot risico als ze het krijgen dus wil er graag alles aan gedaan hebben. En meerder verhalen al gehoord waar het flink mis is...
  4. G

Babyvoeding

<p>Iemand ervaring met etos of kruitvat eigenmerk melkpoeder? </p>
  5. G

Vanaf wanneer kindje voelen

<p>Goedeavond,</p><p>Vanaf wanneer voelde jullie je kindje?</p><p>ben nu 15.4 weken en voel soms wat geks in me buik kunnen  natuurlijk ook gewoon me darmen zijn geen idee wanneer je wat gaat voelen.</p>
  6. G

Geslachtsbepaling 14 weken

<p>Goedeavond,</p><p>Net onze geslachtsbepaling gehad met 14 weken en er was meteen duidelijk te zien dat het een jongetje is hij lag met zijn kontje voor de camera! Maar na alle verhalen te lezen over foute voorspellingen toch een beetje bang aan het worden of het wel of niet...
Terug
Bovenaan