Zoekresultaten

1. M

Ovulatie

Hi meiden, Wij willen zwanger raken van nr 2! Eind november een miskraam gehad en vanaf nu weer ovulatie een beetje aan het bijhouden.. ik wilde nog niet starten met ovulatietesten en het even op z'n beloop laten. Maar nu dacht ik gisteren aan mijn afscheiding te merken dat mijn ovulatie...
  2. M

Help!

Hee meiden! Ik weet me geen raad... Eind november heb ik een miskraam gehad na 6 weken ongesteld geworden en hierna gelukkig vrij regelmatige cyclussen gehad rond 30 dagen! Nu afgelopen maand een cyclus 49 dagen Ik heb nu geen idee wanneer m'n ovulatie zal zijn en voor ovulatietesten vind...
  3. M

Wanneer gemeenschap

Hallo lieve meiden, Wij zijn bezig voor ons tweede kindje en we zijn bezig met de ovulatietesten volgens berekening zou ik morgen mijn eisprong hebben. Afgelopen vrijdag kreeg ik een knipperende smiley op de ovulatietesten. Tot vandaag nog steeds een knipperende smiley dus ik denk morgen...
  4. M

Gemiste kans?

Hallo meiden, Ik had gisteren een stilstaande smiley met de clearblue test. Gisteren is er helaas geen gemeenschap geweest Heb ik nu deze maand mijn kans gemist of zou vandaag nog voldoende zijn? Ik hoor het graag Liefs Tessa
  5. M

Clearblue ovulatietesten/nod?

Hai meiden! Ik ben gisteren begonnen met cb ovulatietesten de paarse. Gisteren een leeg rondje, vandaag tot mijn schrik al een stilstaande smiley. Vandaag en morgen maar aan de slag dus;) Wanneer zouden Jullie denken dat mijn nod is en dus wanneer ik zou kunnen testen?
  6. M

Ervaring clearblue ovulatietesten

Hai meiden even een vraagje. Maandag ben ik gestart met ovulatietesten die paarse van clear blue Maandag en dinsdag had ik een leeg rondje Gisteren een knipperende smiley En vandaag al een stilstaande smiley? Nog nooit eerder zo snel m'n ovulatie gehad. Ik ga bijna twijfelen of dit wel...
  7. M

Help a mom out

Hallo lieve meiden, Ik heb op 27 november een miskraam gehad. Hiervoor wilde ik heel graag een tweede kindje. Nu is er twijfel.. wil ik wel een tweede kindje wanneer wil ik nu eigenlijk een tweede kindje, ben ik bang? Kunnen jullie me hieruit helpen, ik ben in de war Help a mom out!
  8. M

Advies

Hai meiden! Ik had gisteren ochtend een positieve ovulatietest. Gisteren avond hebben we het dan ook gezellig gemaakt! Adviseren jullie vandaag nogmaals te klussen?
  9. M

Ervaringen zwangerschaptest

Wie heeft er goede ervaringen met de zwangerschapstesten van de action?
  10. M

Ovulatietesten

Hai meiden! Welke ovulatietesten raden jullie aan welke het meest betrouwbaar zijn. Xxxx
  11. M

Beginnen of niet?

Hai meiden, Ik hoop dat jullie mij uit mijn dilemma kunnen helpen! Wij willen heel graag een tweede kindje nu willen wij eigenlijk wachten tot volgend jaar omdat wij graag volgend jaar nog op vakantie willen. Dit is het enigste wat ons nu tegen houdt. Het kriebelt bij mij heel erg...
  12. M

Ik maak me zorgen

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif;">Goedenavond!</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens...
  13. M

Generation R Next

<p>Haai meiden, </p><p>Sinds 24 december weet ik dat ik zwanger ben. Allemaal heel spannend en nieuw uiteraard. Vanochtend afspraak gemaakt bij de verloskundige voor mijn 7/8 echo en 11/12 weken echo. Nu werd ik gevraagd of ik mee wil doen aan een onderzoek genaamd Generation R...
  14. M

Tips bij zwanger worden

<p>Hai meiden vanaf augustus ben ik gestopt met de pil. Deze week ga ik voor het eerst aan de slag met ovulatietesten puur om te weten hoe mijn cyclus in elkaar steekt! Nu klinkt het misschien raar maar wie weet hebben jullie tips of dingen waar ik op moet leggen nu dat ik deze week weer...
  15. M

Onzekerheid wel of niet zwanger?

<p>Hai lieve meiden!</p><p>Sinds augustus ben ik gestopt met de pil om voor ons eerste kindje te gaan! Na 32 dagen netjes ongesteld geworden dit duurde wel wat langer als normaal maar goed dat kan gebeuren. Ik zou vorige week woensdag volgens mijn berekening weer ongesteld...
  16. M

Eisprong wanneer?

<p>Hai meiden,</p><p>Ik ben medio augustus gestopt met de pil en netjes ongesteld geworden wel na 31 dagen. We gaan voor ronde 2 of nouja eigenlijk de eerste echte ronde natuurlijk! Ik heb geen idee natuurlijk wanneer mijn eisprong zal zijn en of mijn cyclus nu echt goed...
  17. M

Zwanger worden

<p>Haai meiden,</p><p>Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.</p><p>Vorige maand ben ik gestopt met mijn pil. Ik heb mijn strip afgemaakt ben toen ongesteld geworden en toen niet opnieuw begonnen met de pil. Zaterdag was ik voor het laastst ongesteld paar dagen daarna...
Terug
Bovenaan