Zoekresultaten

1. N

Dreumes 1 jaar, altijd vroeg wakker!!

Hallo allemaal!!!.... Ik heb een dringende vraag... Ik heb een dochter van 1 jaar die sinds dat ze geboren is, altijd om 6 uur wakker word. Ik heb alles al geprobeerd, vroeger naar bed, later naar bed, eerder eten of juist later eten. Laten huilen in de ochtend, bij mij in bed pakken. Niks...
  2. N

Gedrag in het bij zijn van andere

<p>lieve allemaal, </p><p> </p><p>Ik heb een dochter van 1.5 jaar oud. Ze is heel sociaal ( bijnaaltijd vrolijk) en kan heel goed zelf spelen. </p><p>Het geen wat bij mij een raadsel is, is dat als ik met mij dochter samen ben, ze heel lief is en goed...
  3. N

Baby 3 maanden en slapen

<p>Lieve moeders,</p><p>Ik zou graag jullie mening willen horen over mijn dilemma.</p><p>Mijn dochter is nu 3 maanden oud en drinkt 5x 180 cc forte met pitmeel.</p><p>Gedurende de dag door krijgt zij deze flessen om de 4 uur. Ik kom heel vaak uit dat...
  4. N

1e kindje... wel of geen Nipt test

<p>Hallo allemaal,</p><p>Graag zou ik jullie mening willen horen over de NIPT test /combinatietest.</p><p>Ik heb 12 jaar geleden te horen gekregen dat ik PCOS heb en (waarschijnlijk ) nooit uit mezelf zwanger zal worden.</p><p>Tot ik vorige week ( op...
Terug
Bovenaan