Zoekresultaten

1. T

Dreumes en bevalling / baby

<p>Hoi mama’s! Ik ben 38 weken zwanger van ons tweede dochtertje en heb al een dochter van net 18 maanden. Nu de bevalling nadert merk ik dat ik toch wat pieker over onze oudste. Ik ga in het ziekenhuis bevallen en ons dochtertje kan niet mee. Ik twijfel tussen haar laten logeren (dan is...
  2. T

Meisjesnaam die past bij Lotte

<p>Hoi! Zoals het topic al zegt... We zijn op zoek naar een meisjesnaam die past bij de naam van ons oudste dochtertje, Lotte. Er zijn al aardig wat namen gepasseerd op ons lijstje, maar DE naam zit er voor ons nog niet bij.... Hebben jullie nog leuke ideeën?</p>
  3. T

Baby’s geboren mei / juni 2019

<p> Na een actief topic tijdens de zwangerschap leek het me leuk om verder te kletsen in een nieuw topic. Ik vind het zelf altijd  wel fijn om ervaringen uit te wisselen met moeders die een kindje in dezelfde leeftijd hebben. Dus sluit gezellig aan dan maken we er een gezellig, actief...
  4. T

Vakantie met baby van 2,5 maand

<p>Hoi! Wij zijn op 17 juni papa en mama geworden van een dochtertje. Een vakantie hadden we dan ook nog niet geboekt. Eerst maar eens kijken hoe het zou gaan allemaal. Nu blijkt ons meisje heel makkelijk te zijn, wat betreft slapen en ze huilt weinig dus we durven nu toch te gaan denken...
  5. T

Keukenmachine

<p>Onze keukenmachine is kapot gegaan en ik ben dus op zoek naar een andere. Over drie maanden komt er een kleintje hier dus ik verwacht hem veel te gaan gebruiken voor babyvoeding, maar ook voor het maken van verse tapenade, pesto, salsa, beslag etc. Nu zag ik op internet allerlei special...
  6. T

Voedingskussen welke?

<p>Ik wil graag een voedingskussen aanschaffen voor als de baby er is, maar zeker ook om tot die tijd lekker te kunnen slapen. Ik heb al wat zitten speuren op internet, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Welk merk / type bevalt jullie goed?</p>
  7. T

Babymoon

<p style="text-align: left;">Hoi!</p><p>Ik ben nu 11 weken zwanger en we zijn ons aan het oriënteren op een babymoon... Nog even een laatste keer met zijn tweetjes er tussen uit voordat we straks met zijn drietjes zijn. De eerste week van maart heb ik vakantie en ik ben dan...
Terug
Bovenaan