Zoekresultaten

1. O

Slaapritme baby 3 maanden

<p>Hoi hoi , </p><p> </p><p>Wat is het ritme bij jullie baby's van 3 maanden? </p><p>Over 2 weken gaat ze naar het kdv dus zou dam graag een beetje "ritme" kunnen doorgeven.</p><p>Laatste week is het als volgt:</p><p>7u wakker +...
  2. O

Buik na bevalling

<p>Hoi allemaal, </p><p>Ik ben nieuwsgierig hoe jullie lichaam is na de bevalling. Ons dochtertje ie geboren op 12-12-2020 en we hebben een zoontje van 1.5 dus toen hij 7 maanden was werd ik weer zwanger  nu ben ik nooit heel slank geweest, maar momenteel is mijn gewicht boven...
  3. O

Ritme baby 7 mnd

<p>Hoi allemaal, </p><p> </p><p>Ik ben momenteel echt zoekende in het ritme van ons 7 mnd zoontje. Sinds enkele weken zijn we over op ong om de 4 uur voeden, ook wel pp aanvraag dus soms 3.5 maar soms iets langer dan 4. </p><p>Nu slaapt hij sinds een...
  4. O

Lijf na zwangerschap/afvallen

<p>Hoi hoi, </p><p> </p><p>Hier een baby van 5 maanden! Alles gaat erg goed alleen de kilo's blijven eraan plakken..  ik ben 100kg en ik irriteer zelf aan me lichaam. Wat doen jullie hier aan? </p><p>Ik zie geen tijd om te sporten/kan er mijn geld niet...
  5. O

Lichaam na de bevalling

<p>Hoi hoi, </p><p> </p><p>Hier een zoontje van 12 weken. Hoe is het met jullie eigen lichaam ? Ik merk dat ik me heel erg onzeker voel over mijn buik. Tijdens mijn zwangerschap veel aangekomen. Na de bevalling 10 kg afgevallen maar nog steeds zit ik boven de 100kg...
  6. O

Kleertjes kopen

<p>Hoi hoi, </p><p> </p><p>Momenteel ben ik 19 +3 weken zwanger. Ik ben al rond aan het kijken voor kleren etc. We hebben al wat gehad van mensen om ons heen. </p><p> </p><p>We weten dat we een jongentje krijgen. Uitgerekend in augustus...
Terug
Bovenaan