Zoekresultaten

1. B

13dpo, negatieve test

Hoi allemaal, Vandaag ben ik 13dpo en ik testte vanochtend negatief. Ergens wel bijzonder, want ik heb al maanden een luteale fase (fase na de eisprong) van 11-12 dagen. Daarbij is mijn temperatuur nog hoog en niet, zoals je verwacht bij een (naderende) ongesteldheid, weer gezakt. Iemand die...
  2. B

Niet ingedaald, toch ontsluiting?

Inmiddels ben ik 37+1 zwanger en hoogstwaarschijnlijk krijg ik met 39+2 een ballonnetje en word ik de dag erna ingeleid (vanwege zwangerschapsdiabetes). Volgende week krijg ik een inwendig onderzoek om te kijken of een ballon echt nodig is. Nu is de kleine nog niet ingedaald, dus de verwachting...
  3. B

10,5mnd en niets willen drinken

<p>Onze dochter van ruim 10 maanden drinkt nog zo'n 2,5 fles per dag (bij opstaan en voordat ze naar bed gaat 190+6 en voor haar middagslaapje 130+4).</p><p>We hebben de flessen expres met 10ml opgehoogd (ten opzichte van hoe de verpakking zegt dat je de melk moet aanlengen)...
  4. B

Ervaringen na gebruik minipil

<p>8 dagen geleden (vorige week zondag) heb ik voor het laatst de minipil geslikt. Ik ben twee dagen daarvoor gestopt met (fulltime) kolven voor onze dochter. Alleen afgelopen zaterdag heb ik nog kort (5minuten) 1 borst gekolfd omdat er een hard plekje in zat.<br />We willen het op...
  5. B

Speen uitslaan en wakker worden

<p>Onze dochter van 4,5 maand heeft een speen nodig om in slaap te komen. Echter, als we haar wegleggen gaan direct haar handjes richting haar mond en pakken ze de speen. Ze trekt het uit de mond, speelt ermee en zodra ze hem (per ongeluk) laat vallen, gaat ze huilen.</p><p>We...
  6. B

Ervaringen misselijkheid delen?!

<p>Hoi meiden,</p><p>Ik ben volgens eigen berekening 6+2 weken zwanger en sinds afgelopen zondag flink last van misselijkheid, de hele dag door - behalve 's nachts. Gelukkig nog niet hoeven overgeven.</p><p>Vandaag heb ik me maar 2 keer echt goed misselijk gevoeld...
  7. B

Bloedingen door tarwekiemolie?

<p>Dag dames,</p><p>Eergisteren had ik een mooie positieve test in handen. Ik heb de afgelopen dagen wel last van bloedverlies en ik heb het gevoel dat het meer wordt en ook roder. (Nog) geen last van heftige krampen of stolsels. Ik weet dat het nog alle kanten op kan, maar...
  8. B

Stoppen met tarwekiemolie?

<p>Dames, vanochtend had ik een positieve test in handen :) Nog een beetje onwerkelijk, dus vanavond even de test laten zien aan een vriendin die verloskundige is. Met name voor mijn man, die is nog wat sceptisch. Maar er staat echt een '+' op de digitale clearblue...
  9. B

Licht positief maar bloedverlies

<p>Hoi meiden,<br />Ik wil even mijn verhaal kwijt en ik hoop dat jullie hier ervaring mee hebben of weten wat het volgende kan betekenen:</p><p>Afgelopen dinsdag (11dpo) heb ik heel licht positief getest (sensitest- early test). Mijn man en ik zagen beiden een...
  10. B

Geen piek - ovulatietesten

<p>Hoi,</p><p> </p><p>Mijn man en ik zijn sinds juni bezig proberen zwanger te worden. We zijn nu dus een half jaar bezig. Vorige week woensdag ben ik gestart met ovulatietesten van Sensitest. Ik had er positieve reacties over gehoord, en niet geschoten is altijd...
Terug
Bovenaan