Zoekresultaten

1. J

Ieder uur wakker

<p>Goedenavond allemaal,</p><p>ik vraag me af of er mensen zijn die dit herkennen. Onze dochter is nu bijna 7 maanden en niet de beste slaapster. We zijn al heel trots op de stappen vooruit die we hebben gemaakt maar lopen nog een beetje te tobben.</p><p>Ze gaat...
  2. J

Altijd huilend wakker worden

<p>Dag ouders,</p><p>gewoon even ter interesse of mensen dit herkennen. Onze dochter wordt eigenlijk altijd huilend wakker. Dit kan zijn na een slaapje van 45 minuten maar ook als ze langer heeft geslapen. Vind het zo zielig voor haar want het kost best wat moeite om haar uit...
  3. J

Wakkertijd en droomritme

<p>Dag ouders, nog even een vraagje. Ik probeer te werken met het boek baby in een droomritme, gewoon om zelf een beetje houvast te hebben aan wat onze dochter wakker ‘kan’ zijn. Nu heb ik al eens een topic geopend over het niet doorslapen na 45 minuten. Dit laten we gewoon voor wat het...
  4. J

Ritme baby 11 weken

<p>Dag dames,</p><p>ik vraag me af hoe jullie dag eruit ziet met een baby van ongeveer 11 weken.</p><p> </p><p>Onze dochter slaapt in principe vanaf 19.30-8.00 met een voeding om 22.00 en 5.00.</p><p>Nu is ze geen goede slaper overdag en vind...
  5. J

Slapen kinderopvang

<p>hoi allemaal,</p><p>mijn dochter is nu 2 maanden en begin december gaat ze naar de kinderopvang voor 2 dagen. Slapen is hier van begin af aan al een strijd geweest en we zijn nu begonnen met haar overdag ook te laten slapen in haar wiegje. Wakker wegleggen blijf ik proberen...
  6. J

Krampjes vooral in de nacht?

<p>Hallo dames,</p><p>ik ben even benieuwd naar jullie ervaringen. Onze dochter van ruim 2 weken slaapt overdag prima na iedere voeding. Ze krijgt zichzelf niet in slaap maar na even rondlopen en daarna op mijn borst valt ze in slaap en kan ik haar...
Terug
Bovenaan