Zoekresultaten

1. F

Onregelmatige cyclus, 15 dagen over tijd

Hi! Ik had altijd een erg onregelmatige cyclus, ook toen we voor het eerste kindje gingen. Ben nu sinds mij gestopt met de pil en 2x was de cylus regelmatig netjes rond de 27/28 dagen, daarna was ik 14 dagen te laat. Nu heeft hij het de lengte van de vorige keer aangehouden en nog later en te...
  2. F

Vakantie

<p>V a k a n t i e ?☀️</p><p> </p><p>Zijn aan het kijken waar we volgend jaar met onze (dan) 1 jarige zoontje op vakantie gaan.</p><p>Maar heb echt geen idee, vliegen lijkt mij niet wat met een kleintje. Ieder zijn eigen keuze geen goed of fout in...
  3. F

Ledikant 70x140 cm

<p>Hallo dames.</p><p>Zijn er nog meer dames die een meegroei ledikant hebben aangeschaft? </p><p>Wij hebben dus een meegroeiledikant 70x140cm. En vroeg mij af wat voor afmetingen aan dekens en lakens jullie hebben? En waar deze gekocht...
  4. F

Zere boven rug en steken

<p>Hallo Dames,</p><p> </p><p>ik ben nu 29 weken zwanger en heb sinds een aantal dagen last van rugpijn redelijk in bovenrug. Zeg maar rond de bh band qua hoogte. Soms schieten deze steken naar voren, ter hoogte van onder de borsten. Erg vervelend gevoel zeker met...
  5. F

Droge huid en jeuk

<p>Ik had al vaker wat jeuk aan mijn borsten vaak kwam het dan door smeren van zalf tegen straie waar ik puistjes van kreeg. Nu had ik laatste dagen jeuk aan de tepels, nu zag ik dat mijn huid daar droog is wat mij lijkt de jeuk te veroorzaken. Iemand hier ook “last” van en tips? </p>
  6. F

Tips tussendoor eten

<p>Hoi allemaal,</p><p> </p><p>ik ben een beetje opzoek naar tips om tussendoor wat te eten. Iets wat wel vult maar liefste toch wel gezond is.</p><p>Ik moet tussendoor namelijk wat eten, anders wordt ik misselijk als ik honger krijg en niks eet. Maar...
  7. F

Tips?

<p>Hoi, </p><p>sinds een ik de 7de week ben in gegaan de hele ochtend misselijk. Vandaag bleef het eigenlijk de hele dag hangen. </p><p>Durf S nachts ook niet op te staan maar moet wel ivm plassen. Overgeven heb ik nog niet gedaan...
  8. F

Vis uit de diepvries

<p>Hallo,</p><p>ik heb nog geen afspraak gehad bij de vk, aankomende woensdag. Dus heb het nog niet kunnen vragen. Voordat ik moet gaan bellen wil ik vragen of jullie dit weten.</p><p> </p><p>mag je vis uit de diepvries eten? </p><p> </p>
  9. F

Lichaamstemperatuur tijdens zwangerschap

<p>Hallo allemaal!</p><p>Wij hadden al een aantal maanden een kinderwens. Afgelopen maandag ineens een positieve test in de handen, en daarna nog eens. Erg verrast nadat de week er voor de test negatief was, maar heel welkom dus. Heb er nog wel moeite mee om het te geloven...
Terug
Bovenaan