Zoekresultaten

1. J

Toch voor een tweede

Dit is de eerste keer dat ik het hardop uitspreek (of nouja schrijf) buiten de gesprekken met mijn man natuurlijk. Wij hebben een zoontje van nu 4 en hebben HEEL LANG gezegd dat het goed was zo. Er zou geen tweede meer komen. Nu heb ik een afspraak staan om de spiraal te laten verwijderen en...
  2. J

Nachtzindelijk en nog laten plassen - hoe en tot wanneer

Hoi allemaal, Mijn zoontje is sinds afgelopen mei overdag volledig zindelijk en sinds afgelopen augustus s nachts ook. Dat wil zeggen. We laten hem nog 1x plassen als wij naar bed gaan en dan is hij daarna gewoon droog. Meestal plast hij dan als hij wakker wordt s morgens maar ook weleens pas...
  3. J

Zindelijk en nu toch weer broekplassen

Hoi allemaal, Wie weet raad? Mijn zoontje wordt in september 3 en is nu sinds een maandje of 2 zindelijk (overdag). Toen we begonnen zijn hebben we het eerst enkele weken spelenderwijs gedaan door het potje in de buurt te zetten en hem zelf erop te laten gaan zitten met kleding aan etc. Toen...
  4. J

Peuter (bijna 3) heel druk en aanwezig

Hoi allemaal, Ik ben op zoek naar, ja naar wat eigenlijk. Herkenning? Tips? Geruststelling? Advies? Misschien een beetje van alles. Het volgende is het geval. Ik heb een zoontje van 2. Hij is bijna 3. En hij is erg druk. Altijd al geweest. Als baby was hij al erg alert, wilde nooit slapen, lag...
  5. J

Daggast Bruiloft 6 dagen voor uitgerekende datum?

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik ben even benieuwd naar jullie mening/inzicht. wellicht ook als je al een baby hebt of wat je zelf zou doen in deze situatie. Ik word namelijk de hele tijd heen en weer geslingerd qua gedachtes.</p><p>De broer van mijn man trouwt 6 dagen...
  6. J

Toch nog een keer testen? Onzeker

<p>Hoi allemaal,</p><p>Daar ben ik weer. Afgelopen maandag had ik een positieve zwangerschapstest in handen (hier ook al even laten zien of jullie de streep ook zagen haha). De verlofskundige gebeld en een afspraak over 2 weken. Als ik op schema loop ben ik nu 5 weken en 5...
  7. J

Zwanger? Vaag streepje

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik ben vandaag 9 dagen overtijd. Afgelopen vrijdag heb ik een test gedaan (toen was ik 6 dagen over tijd volgens mijn app) en toen kon ik na heeeeeel lang en intenstief turen een soort van streepje ontdekken. Ik deed het af als negatief. Vandaag, 3 dagen...
  8. J

Zou het kunnen?

<p>Hoi allemaal,</p><p>Even kort introductie, ik ben nieuw hier op het forum maar al stiekem wel her en der wat meegelezen. Na onze zomervakantie zijn mijn partner en ik bewust gestopt met de pil en "aan de slag gegaan". De eerste keer werd ik netjes na 29 dagen ongesteld en...
Terug
Bovenaan