Zoekresultaten

1. M

4 mnd slaapregressie + niet zelf in slaap komen

<p style="text-align: left;">Ondertussen zit ik er echt doorheen, ik hoop wat herkenning en tips. <br /><br />de eerste 3 maand van mn zoontje ontzettend veel gehuild, last van reflux, slecht slapen daardoor. Na 3 maand eindelijk de oorzaak ontdekt: koemelk en soya allergie! Nu...
  2. M

Ritme krijgen na KMA en reflux: geen vrolijke baby!

<p>Al weken hebben we lopen tobben met ons zoontje van nu 13 weken. Hij had erg last van reflux. Medicatie deed helaas niks. Nu een week eet ik koemelkvrij, dit lijkt eindelijk wat te doen, al is het niet volledig over. <br /><br /></p><p>een goed moment om eens te...
  3. M

Overstap naar kv: welke fles en hoeveel voedingen?

<p>Hoi,</p><p>ik twijfel steeds meer om over te stappen naar kunstvoeding, eventueel nog een tijd gecombineerd met borstvoeding zolang dat lukt. <br /><br /></p><p>mijn zoontje is nu bijna 9 weken oud. Hoeveel voedingsmomenten hebben jullie op die...
  4. M

gaat borstvoeding wel goed? baby wil hele tijd drinken

<p>ik loop vast bij het borstvoeden van ons zoontje van nu 11 dagen oud.</p><p>eerste paar dagen in het ziekenhuis gevoed op verzoek, ging met wat tips van hen prima. eenmaal thuis met de kraamzorg viel hij teveel terug in gewicht (richting die 10% grens). toen begonnen met...
Terug
Bovenaan