Zoekresultaten

1. P

6 weken baby herkenning

Hoi meiden, Onze dochter is 6 weken en heeft de afgelopen 3 weken spruw gehad. Sinds een paar dagen is dit helemaal over. Nu lijkt ze echter altijd al een rommelige drinker. Ze krijgt flessen met 3 of 3,5 schepje aangeboden maar drinkt vaak maar 70cc op per keer. Mocht het een enkele keer wel...
  2. P

Navelstrengbloed donatie

Hi allemaal, Ik heb hier eigenlijk nog nooit een topic over voorbij zien komen maar ik ben dus benieuwd hoe jullie denken over navelstreng bloeddonatie. Ik heb een folder meegekregen van de verloskundige en mijn eerste gedachte is waarom zou je zoiets niet doen? Maar misschien denk ik hier veel...
  3. P

Fietsstoeltje icm fietstassen

<p>Hallo allemaal,</p><p>Voor ons zoontje van 2 jaar wordt het tijd om van het voorzitje te vervangen voor een achterzitje.</p><p>Hebben jullie tips voor een zitje waar je ook nog een beetje fietstassen achterop kan monteren?</p>
  4. P

Zoontje 1,5 met pot mee laten eten

<p>Hi allemaal,</p><p>Ons zoontje is bijna 1,5 en tot nu toe heb ik altijd zelf gekookt en in meerdere porties in de vriezer gedaan. Hij heeft echter al lange tijd voornamelijk interesse in wat wij eten dus het zou gewoon veel makkelijker zijn als ik 1x kook voor ons 3en...
  5. P

Dag van de pedagogisch medewerker

<p>Hi allemaal,</p><p>Donderdag is het de dag van de pedagogisch medewerker en nu kregen wij in de nieuwsbrief een kleine hint dat een presentje altijd gewaardeerd wordt voor de leidsters.</p><p>Doen jullie hier nog iets mee?</p><p>En zo ja hebben jullie...
  6. P

Ergens anders slapen drama

<p>Hoi allemaal,</p><p>Onze dreumes is nu 13 maanden en snachts over het algemeen een goede slaper geweest. Nu ook thuis geen problemen met inslapen en slaapt netjes klokje rond. Het enige probleem is sinds een tijdje (vindt het lastig te zeggen wanneer precies, maand of 3?)...
  7. P

Hongersignalen en eetschema

<p class="p1"><span class="s1">Goedemorgen meiden,</span></p><p class="p2"> </p><p class="p1"><span class="s1">Ik lees al een tijdje mee op het forum en heb veel aan jullie tips. Daarom nu even een vraag over ons...
Terug
Bovenaan