Zoekresultaten

1. M

Vliezen gebroken 32 weken.

Mijn vliezen zijn afgelopen dinsdagnacht gebroken met 32 weken. Ik ben nu opgenomen in het ziekenhuis, maar ben eigenlijk benieuwd naar herkenbare situaties.. Is er iemand die zoiets al eens heeft meegemaakt en hoe is het afgelopen? Ze hebben mij gezegd dat het goed kan zijn dat ik nog een...
  2. M

Bioresonantie

<p>Hoi Dames,</p><p>Ik vroeg me af of er iemand ervaring heeft met bioresonantie en zwanger worden?</p><p> </p><p>Groetjes M</p>
  3. M

2e miskraam vraagje.

<p>Hallo mama’s</p><p>Even een vraagje aan de moeders die helaas al meerdere miskramen gehad hebben.</p><p>Ben je na de miskraam telkens weer na hetzelfde aantal weken ongesteld?</p><p>Mijn eerste miskraam (10 weken) was ik na 4 weken weer...
  4. M

Vroege miskraam vraag

<p>Hi dames,</p><p>voor de dames die een vroege miskraam gehad hebben (2,3,4 weken)..</p><p>hoelang erna werd je weer ongesteld?</p><p> </p>
  5. M

Bruin verlies

<p>Hi Mama’s</p><p> </p><p>Ik ben er pas achtergekomen dat ik zwanger ben.</p><p>Ik heb alleen nu al 3 dagen licht bruinverlies. ( alleen bij afvegen).</p><p>heeft nog iemand dit gehad ?</p>
  6. M

Iemand een idee wat er aan de hand is.

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Hoi...
  7. M

Iemand een idee wat dit is ?

<p>Hoi Dames,</p><p>Ik heb in november een miskraam gehad.</p><p>ik wil zo graag een kindje dat ik mezelf na de miskraam zo gek maakte met apps wanneer ik vruchtbaar was dat ik er dagelijk mee bezig wasz</p><p>Elk pijntje of symptomen die ik voelde ging...
  8. M

Verdrietig?

<p>Sorry moet het even van me afschrijven..</p><p>In november eindelijk na HEEL lang proberen een positieve zwangerschapstest.</p><p>Helaas met de 8weken echo erachter gekomen dat het niet goed zat.</p><p>Gister een dag voor mijn NOD wederom een...
  9. M

Symptomen na bevruchting?

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Zijn er mama’s die...
  10. M

Symptomen na bevruchting?

<p>Zijn er mama’s die vlak na de bevruchting al symptomen gevoeld hebben en dus uiteindelijk echt zwanger waren ?</p><p>zoja hoe kwam je er achter..</p>
  11. M

Wat is dit?

<p>Hey Dames,</p><p>misschien kan iemand mij hier helpen..</p><p>ik heb 4 weken terug een miskraam gehad.</p><p>afgelopen woensdag werd ik ongesteld ?</p><p>heb 6 dagen bloedverlies gehad, was niet eens heel veel (terwijl me gezegd is dat de...
  12. M

Foute echo.. toch zwanger?

<p>hallo mama’s</p><p>ik wil even mijn verhaal hier kwijt.</p><p>afgelopen week had ik mijn eerste echo met 7 weken.</p><p>helemaal blij aangekomen en toen ik eenmaal lag kon ze mijn baarmoeder niet goed vinden.</p><p>eenmaal gevonden hoorde...
  13. M

Sorry stomme plas vraag

<p>heyyy,</p><p>ik heb even een hele stomme vraag?</p><p>voor mij is het namelijk al 9 jaar geleden dat ik zwanger was..</p><p>als je pas zwanger bent moet je vaak plassen, is dit dan ook echt elke keer veel of kan het ook zijn dat her maar een paar...
  14. M

Vroeg ongesteld of innestelling?

<p>hallo mama’s ,</p><p>ik heb 3 sept mijn ovulatie gehad, en zou 17sept ongesteld moeten worden.</p><p>normaal heb ik al een dikke week vantevoren last van buikkrampen, pijnlijke borsten en vaak lage rugpijn.</p><p>deze keer heb ik echter amper ergens...
  15. M

Multivitamine’s voor de zwangerschap.

<p>Hallo dames,</p><p>Nadat ik zojuist weer ongesteld ben geworden en zeker 1,5 uur heb zitten huilen heb ik bedacht dat ik misschien toch maar multivitamine’s moet gaan nemen ?</p><p>Ik slik wel al dagelijk foliumzuur.</p><p>Welke multi’s zijn aan te...
  16. M

Rusteloze benen..

<p>Hoi mama’s</p><p>Is er iemand die al heel vroeg in de zwangerschap rusteloze benen heeft gehad?</p><p>Mijn nod is pas 28 juli, ik heb nog wel wat andere symptomen waar ik vraagtekens bij heb , maar van rusteloze benen heb ik alleen last gehad op het einde van...
  17. M

Kwaaltjes

<p>hallo dames,</p><p>ik heb even een vraagje aan de dames die pas zwanger zijn..</p><p>hebben jullie echt de hele dag door last van de zelfde kwaaltjes?</p><p>of wisselt zich dat af en is het in periodes?</p><p> </p><p>alvast...
  18. M

Kwaaltjes of gekmakerij..?

<p>Hallo dames,</p><p>Waarschijnlijk hebben jullie vragen als deze al heel vaak voorbij zien komen, en ik durfde hem daardoor ook niet te stellen.</p><p>Maar ik krijg het niet uit mijn hoofd.</p><p>Van 28 maart t/m 3 april was mijn vruchtbare...
  19. M

Help.. ☺️

<p>Hallo Mama’s,</p><p>Als eerste wil ik even melden dat wij niet druk aan het “klussen” zijn.</p><p>Ik heb dan ook helemaal geen verstand van ovulatie , eisprong en weet ik wat allemaal.</p><p>Maar ik heb al vanaf vrijdag last van allerlei kwaaltjes en...
Terug
Bovenaan