Zoekresultaten

1. J

Autostoel ervaring (maxi cosi titan plus)

<p>Iemand ervaring met de Maxi Cosi Titan Plus?</p>
  2. J

Hardlopen na ruptuur

Hoi,<br />Zijn er dames die weer fanatiek zijn gaan hardlopen nadat ze een (sub) totaal ruptuur hebben gehad?Mijn zoontje is nu 7 maand. Heb het herstel als erg pittig ervaren, kon pas na 5 maand zeggen dat ik klachtenvrij was. Sinds 3 maand zwem ik wekelijks. Maar ik mis het hardlopen zo...
  3. J

Slaap trainer

Zijn er hier dames die eenn slaap trainer gebruiken bij een kindje van bijna 2.5. Ik overweeg het aapje van alecto te aan te schaffen. Mijn dochter sliep altijd op zijn minst tot 7u/half 8, maar sinds een week begint haar dag rond 6.15u.
  4. J

Peuterspeelzaal

<p>Mijn dochter wordt dit jaar 2 en ben me aan het oriënteren op de peuterspeelzaal. Ze gaat ook naar een kinderdag verblijf. De peuterspeelzaal betreft een ochtend in de week. Op mijn vrije dag dus qua opvang is het niet nodig, toch lijkt het mij leuk voor haar. We wonen in een klein...
  5. J

Kortere cyclus

<p>Sinds de geboorte van mijn dochter is mijn cyclus korter geworden. Van 28 dagen naar 23 a 24 dagen. Wel na het stoppen van de borstvoeding meteen heel regelmatig. Zijn er dames die dit herkennen? </p><p>We gaan voor nummer twee en vroeg me af of je door een korte cyclus nog...
  6. J

Borstvoeding en prikkelbaar

<p>Mijn dochter is 4.5 maand oud. Is een tevreden en makkelijk meisje. Slaapt snachts wisselend door,  maar is na een voeding Snachts altijd tevreden en slaapt dan zo weer verder. Zij krijgt volledig borstvoeding. Ik ben sinds een maand weer aan het werk. Dit gaat prima, maar savonds rond...
  7. J

Niet in de box willen

<p>Mijn dochter van 3 maand vind de box echt 10 x niks. Kan zich er max 5 minuutjes in vermaken en dan is het weer huilen. In de newborn triptrap vind kan ze wel klein half uurtje zitten.</p><p>Meer baby's hier last van??</p><p>Zat nog aan een wip stoeltje te...
  8. J

Winderige baby

<p>Onze dochter is 4 weken oud en sinds een aantal dagen flink winderig. Scheten waar je soms U tegen zegt. Ze krijgt volledig borst voeding. Dacht dat het mogelijk kwam door de prei die ikzelf heb gegeten. Maar dat is ook al een dag of 4 terug. Ze lijkt er niet heel veel last van te...
  9. J

Welk kolf apparaat?

<p>Ik ben 6 juni bevallen van een dochter! Geef volledige borst voeding wat goed verloopt, productie in overvloed! Ben nu aan het kijken naar een kolf apparaat, zodat ook mijn partner onze dochter eens kan voeden als ik niet thuis en tzt na mijn verlof. De lactatiekundige die is...
  10. J

Indalen?

<p>Ben momenteel 30 weken zwanger van de eerste. Sinds gisteren veel last van een gespannen harde buik. Als ik lig (dat doe ik al de hele middag) is er niets aan de hand. Ga ik staan wordt het meteen weer hard. Doet geen pijn. Wel hinderlijk/vervelend. Het voelt een beetje zwaar op 'de...
  11. J

Sportkleding

<p>Iemand tips over zwangerschap sportkleding voor een redelijk betaalbare prijs? En dan met name een (korte/driekwart) broek.  </p>
  12. J

Pijn linker bil

<p>Ik ben momenteel 14 weken zwanger en heb sinds een aantal weken op en af een pijnlijke linker bil. Kan ook zo weer een paar dagen weg blijven en heb er met sporten (hardlopen en bootcamp) eigenlijk geen last. En dan zo ineens weer een dag dat ik het geregeld voel (vooral met...
  13. J

Verschil in groei tweeling zwangerschap

<p style="text-align: left;">Hoi,</p><p style="text-align: left;">Vandaag onze eerste echo gehad bij een zwangerschap van iets meer dan 8 weken. En we zagen twee vruchtzakjes met twee hartjes die kloppen!! Ben nog overdonderd! Echter lijkt een kindje een week achter te lopen...
Terug
Bovenaan