Zoekresultaten

1. B

Vakantie

<p>Goeieavond dames,</p><p>ik heb een vraagje ik ben al een tijdje gestopt met de pil omdat wij voor een kindje willen gaan maar zit met iets ik ga rond 23 maart op vakantie en zou graag dan men regels niet willen hebben wand ik krijg ze juist rond ik vertrek op verlof ? ik wil...
  2. B

Dan tog gelukt?

<p>Goeiedag allemaal ben benieuwd </p><p>ik ben in november 2019 1 jaar gestopt met de pil sindsdien heb ik een syclus tussen de 28 a 30 dagen ik heb 17 januari men menstruatie gehad tot 22januari nu ben ik dinsdag redelijk misselijk geweest het is tegen de avond over gegaan...
  3. B

Okt

<p>Hallo mensen nu in november zou ik 1jaar gestopt zijn met de pil men lichaam heeft me vaak voor de gek gehouden maar we zijn er uit weg met de pil in men lichaam men lichaam zit al 3maand op een cyclus van 30dagen en een duur van 7dagen menstruatie maar ik ben al 6dagen over tijd? Ik...
  4. B

Borsten

<p>Hallo heb een vraagje ik heb de laatste tijd last van stijven tepels en redelijk gevoelige door wat zou dit komen? Is redelijk lastig om soms bh aan te doen ben immers bijna 1jaar gestopt me de pil en zit sinds vorige maand stabiel eindelijk na lang wachten </p>
  5. B

Menstruatie

<p>Halllo allemaal ik heb een vraagje ik ben op 13 augustus tot 19 augustus ongesteld geweest maar heel weinig moet ik zeggen bijna de moeite ni maar nu den 30ste had ik terug mijn menstruatie ik heb dit normaal 7dagen lang maar we zijn nu al den 5de vandaag morgen moeten ze normaal gedaan...
  6. B

Raadloos

<p>hallo allemaal </p><p>ik heb een vraagje ik ben in december gestopt me de pil en men lichaam houd me beetje voor de gek ene maand wel menstruatie andere maand weer niet nu heb ik deze maand den 13de men menstruatie gehad en den 19ware ze gedaan we hebben flink wat geklust...
  7. B

Te vroeg of niet?

<p>goeieavond allemaal </p><p> </p><p>ik heb een vraagje ik ben den 13de ongesteld geweest en heb ze gehad tot de 19de toen ware ze gedaan gisteren gemeenschap gehad met men partner en vandaag rond 18.30u ben ik naar de wc geweest en bij het afvegen had ik weer rood...
  8. B

Wat zou het kunnen zijn?

<p>hallo allemaal ik weet dak ik wat veel topics plaats maar ben ten einde raad ik ben vorig jaar in december gestopt met de pil omdat wij een kinderwens hebben men lichaam houd me nog beetje voor de zot ene maand weer wel menstruatie andere maand weer niet ik weet niet hoe ik evolutie...
  9. B

Innesteling of niet?

<p>hallo allemaal </p><p>ik ben in december gestopt met de pil en mijn lichaam houd me beetje voor de gek dan ene maand wel menstruatie dan weer niet ik ben nimeer ongesteld geweest van in maart maar wij zijn volop aan het proberen om raak te schieten tot vandaag was ik aan het...
  10. B

Misselijk

<p>hallo allemaal,</p><p>ik ben sinds december gestopt met de pil sinds doen een onregelmatig cyclus de ene maand menstruatie andere niet dus kan niet goed bij houden. Ik heb mijn menstruatie nimeer gehad sinds maart we hebben wel Wat geklutst maar sinds deze Week ben ik nogal...
  11. B

Beetje onzeker

<p>Hallo allemaal wij zijn begin november gestopt met de pil voor het aller eerste kindje te beginnen de eerste 2 maand men menstruatie gehad en dan vanaf januari tot maart weer nix altijd zelfde datum gehad april men menstruatie gehad rond de 11ste vorige maand mei mijn menstruatie weer...
  12. B

Geen menstruatie

<p>hallo allemaal ik heb moest zaterdag 11 mei ongesteld worden maar da ben ik nog steeds niet ben al 6dagen overtijd ik heb gisteren een test gedaan en die was negatief, ik heb wel paar dagen geleden gevoelige en pijnlijke borsten gehad maar nu niets meer hoe zou dit komen dat ze weg...
  13. B

In de war

<p>hallo allemaal ik weet het nimeer nu hoor pff zo vervelend, ik ben in november gestopt me de pil na 10jaar slikken ik heb in november en december rond de 7ste altijd men menstruatie gehad vorige maand 11april heb ik ze terug gekregen normaal gezien zou ik vrijdag men menstruatie moeten...
  14. B

Raad nodig

<p>hallo allemaal ik ben begin november gestopt me de pil na 10jaar pil slikken ik ben ongesteld geweest rond 7november en 7 december van december tot 11 april heb geen menstruatie gehad dus wss men lichaam dat op punt zich moest stellen dus ik heb op 11april men menstruatie gehad gisteren...
  15. B

Raar

<p>hallo allemaal ik heb van de week een status gepost en wou meer weten nu?</p><p>Ik ben begin november gestopt me de pil en ik heb in november en december men menstruatie gehad op den 7 ste Janu feb maart april heb ik mijn menstruatie niet gekregen ik ben gestopt na 10jaar...
  16. B

Iemand dat meer weet?

<p>hallo ik ben in november gestopt met de pil mijn eerste menstruatie was 7november en dan 7december vanaf dan heb ik geen menstruatie gehad sinds vorige week tijdens het vrije als we klaar waren ineens veel bloed heeft maar effe geduurd 5min ofzo en sinds dien nx meer vind het zo raar ik...
  17. B

Weet het nimeer goed

<p>hallo allemaal,</p><p>ik heb een vraagje is dit normaal?</p><p>ik ben den 2de november gestopt met de pil 7 november menstruatie begonen ik zit op een syclus van 25 dagen in december ook rond 7ste menstruatie begonen maar dan januari februari maart geen...
  18. B

Testen of nog wachten?

<p>hallo allemaal </p><p>ik ben op 1 november gestopt met de pil omda wij voor het eerst willen beginen aan kindjes ik heb op 7 november mijn menstruatie gehad aldus ook op 7 december wij hebben heel wat geklust ik zit dus op een syclus van 36-37 dagen maar 7 januari heb ik...
  19. B

Zwanger of niet?

<p>hallo zit met een ambetand lichaam vind ik. Ik en mijn vriend hebben besloten om aan kindjes te beginen vanaf 1 november ben ik gestopt met de pil 7 november ongesteld geweest mijn cyclus is ongv 25 ik ben 7 december weer ongesteld geweest en sinds dien nimeer wij hebben wel wa geklust...
  20. B

zwanger worden

<p>Hallo allemaal ik Ben nu echt raadloos hoor, ik ben sinds november gestopt met de pil omda wij aan kindjes willen beginen ik heb mijn menstruatie kregen op 07.11.18 en op 07.12.18 dus een cyclus van ongv 25 dagen nooit te laat of te vroeg nu heb ik in januari geen menstruatie gekregen...
  21. B

een vraagje

<p>Waneer overtijd?</p>
  22. B

Vraagje

<p>Hallo ik had een vraagje ik ben sinds 1 november gestopt met de pil omda wij aan kinderen willen beginen. De eerste menstruatie heb ik gekregen rond 07/11/18 en men tweede rond 07/12/18 ik zou dus een cyclus hebben van rond de 25 dagen ik heb bijna elke dag gemeenschap gehad ook op men...
  23. B

Hallo heb een vraagje

<p>ik heb sinds 07/12/18 mijn menstruatie nimeer gekregen en heb een syclus van 25 dagen wij zijn volop bezig voor ons eerste kindje nu heb ik al 2 x test gedaan een van de kruitvat en een van claer bleu en op de bijsluiter staat da als je 2x streepjes hebt in de verticale dat je zwanger...
  24. B

negatieve test

<p>Halllo allemaal  </p><p>ik en mijn partner hebben besloten om aan kinderen te beginnen dus ben ik in november gestopt met de pil ik heb al elke maand rond de zelfde datum men menstruatie gekregen men evaluatie zijn 25 dagen mijn laatste menstruatie was op 07 december tot 12...
  25. B

Ik weet het nimeer hoor

<p>hallo ik en mijn partner hebben besloten om aan kindjes te beginnen ik ben den 1ste november gestopt met de pil en heb van 5 nov tot 12 november mijn menstruatie gehad in december heb ik die ook juist de zelfde datums gehad ik zit op een cyclus van 37 dagen maar deze maand januari heb...
  26. B

Zwanger of niet?

<p>hallo iedereen</p><p>ik weet niet goed wat of hoe, ik heb besloten met mijn partner om aan kindjes te beginnen ik ben gestopt met de pil op 31/10/18 ik had tot nu toe altijd men regels gehad en nooit te laat altijd op de zelfde periode ik heb men laatste regels gehad op...
  27. B

zwanger?

<p>Hallo ik ben gestopt met de pil om zwanger te worden ik Ben op 31 oktober gestopt en heb op 5 november mijn menstruatie gehad 11 november waren die gedaan vandaag heb ik met mijn partner sex gehad en nu heb ik terug bloedverlies ik heb zelf een maandverband moeten aan doen is niet veel...
Terug
Bovenaan