Zoekresultaten

1. B

Jaarlijkse acties babyzaken

<p style="text-align: left;">Hey allemaal, </p><p>Gister nog maar net ontdekt dat ik zwanger ben en zat net even te neuzen op de site van Prenatal. Die blijken nu de Mazzeldagen te hebben. Wil nu alleen nog niets gaan kopen, eerst maar wat goede echo beelden. Weten jullie...
  2. B

Wat zien jullie?

<p>Hallo allemaal, </p><p>Eigenlijk hadden we besloten om deze maand rustig aan te doen. Als afleiding hebben we nog een mooie verre vakantie geboekt, met het idee dat we wel zouden zien wat er ging gebeuren. Door omstandigheden ook maar weinig seks gehad, 3 of 4x deze maand...
  3. B

Kut ovulatietesten

<p>Pffff.. ik voel me een potje wanhopig vandaag.. </p><p>Vanaf dag 9 aan het testen met ovulatietesten van Zwanger en Kids, de sticks. Het eerste lichte streepje kwam bij dag 13. Wij alvast vol aan de klus. Helaas bij dag 15 geen streep meer te zien. Dag 17 weer een licht...
  4. B

Indroogstreepje?

<p>Hallo allemaal, </p><p>Vanochtend (rond 11, na uitslapen) een test gedaan. Toen dacht ik niets te zien. Vanmiddag wilde ik de test opruimen, zag ik opeens toch een lijntje. Zou dit een indroogstreep zijn? Op de foto zie je de test van vanochtend naast de test van 5 dagen...
  5. B

Valse test?

<p>He allemaal! </p><p>Afgelopen maandag zat ik op de 13e dag na mijn nod. Wilde deze maand eigenlijk niet testen, maar toch een CB ovulatietest gedaan, en hij was positief! 'S middags voor de zekerheid ook nog maar een action test er tegenaan gegooid, deze had een streep, maar...
Terug
Bovenaan