Zoekresultaten

1. G

Hoe krijg ik hem zelf uit bed?

<p>Dit klinkt echt als een luxe probleem, maar hear me out. <br /><br /></p><p>Ons zoontje van 2, bijna 3, heeft al een paar maanden een groot bed waar hij in theorie zelf in en uit kan klimmen. In theorie dus. Hij wacht nog steeds ‘s ochtends tot wij hem er...
  2. G

Waarop letten bij kiezen verloskundige?

<p>Hi allemaal, </p><p>Ik ben pril zwanger en ik moet dus weer aankloppen bij de verloskundige. Mijn vraag voor jullie is, waar hebben jullie op gelet toen jullie een praktijk / verloskundige kozen?</p><p>Ik twijfel nogal tussen twee praktijken. Hebben jullie tips...
  3. G

Dreumes houdt niet op met huilen

<p>Hee allemaal, ik vroeg of er iemand concrete tips heeft want mijn man en ik zijn de wanhoop nabij. Afgelopen zaterdag is ons zoontje van 2 (1 juni jarig geweest) wakker geworden met een soort keelpijn en hoest. Hij gaat sinds kort naar een KDV dus we halen alle ziektekiemen in, dus...
  4. G

Goede Black Friday Deals

<p>Hi allemaal! Ik word voor het eerst moeder, ben nu 13 + 5 zwanger. Eind mei uitgerekend! Was al aan het meespieken hier maar bedacht me: aangezien het Black Friday is en we Nederlands(/gierig?)  zijn, misschien handig om een soort verzameltopic te doen van websites die meedoen? Of goede...
Terug
Bovenaan