Zoekresultaten

1. G

Zwanger en super onzeker

<p>hoi hoi,</p><p>ik weet sinds vorige week dat ik zwanger ben. Super blij mee want dit was iets wat we heel graag wilden, aan de andere kant durf ik niet te blij te zijn omdat ik al 2 miskramen heb gehad en bang ben dat dit weer gebeurd. ook heb ik, denk ik, vrij weinig last...
  2. G

Zwanger worden met b12 tekort HELP

<p>hoi allemaal,</p><p>heeft iemand ervaring met zwanger worden met een vitamine b12 tekort?</p><p>ik weet sinds 2 jaar dat ik pernicieuze anemie heb, hiervoor heb ik dagelijks b12 tabletten. Ik heb 2 miskramen gehad en waarschijnlijk komt dit door de anemie. Naast...
  3. G

onzeker

<p>Hoi allemaal,</p><p>in september heb ik een miskraam gehad met 8 weken, nu ben ik er vorige week achter gekomen dat ik opnieuw zwanger ben!! Super blij natuurlijk maar ergens ook heel erg bang.</p><p>Ik dacht anderhalve week geleden dat mijn menstruatie begonnen...
  4. G

Menstruatiepijn maar geen menstruatie

<p>Hoi allemaal,</p><p>ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen of iniedergeval van mijn onzekerheid af kunnen helpen... </p><p>afgelopen juli kwam ik erachter dat ik zwanger was, dit is helaas een ma geworden.. nu proberen mijn vriend en ik opnieuw zwanger te...
Terug
Bovenaan