Zoekresultaten

1. M

Nieuwe werkgever/ overstappen job en PCOS/ zwangerschap?

<p>Hallo meiden,</p><p>Het is alweer bijna een jaar geleden dat ik actief was op dit forum. Ik wilde me even helemaal losmaken van al het obsessief lezen maar nu heb ik toch even een vraag die ik niet met naam en al online wil zetten dus vandaar dit forum.</p><p>3...
  2. M

4 dagen overtijd

<p>Hoi allemaal, </p><p> </p><p>Momenteel zit ik in een fertiliteits traject met letrozol 7,5mg. In november zwanger  geweest tot 9 weken.  Bij alle rondes met letrozol had ik een cyclus van precies 30dagen. Ovulatie op dag tussen 15-17, dag 25 begon ik met wat...
  3. M

Miskraam of niet?/ Beloop miskraam

<p> </p><p><span style="color: #000000; font-family: sans-serif; font-size: large;">Hoi allemaal,</span></p><div dir="auto" style="color: #000000; font-family: sans-serif; font-size: large;"> </div><div dir="auto" style="color: #000000...
  4. M

Chips, snijworst?

<p>Goedemorgen, </p><p>Ik ben momenteel 5+1 weken zwanger. Ik ontbijt net met twee volkoren boterhammen met snijworst. Toen ik  de laatste hap nam dacht ik ineens; chips mag ik dit überhaupt wel? </p><p>Op Google vind ik verschillende verhalen. Weet iemand hier een...
  5. M

Ineens alle symptomen weg?

<p>Hoi hoi, </p><p>Momenteel ben ik 5 weken zwanger. Afgelopen week ontzettend last gehad van menstruatie krampen, onderrug pijn én harde en pijnlijke tepels. Gisteravond lag ik na het avondeten op de bank en ineens had ik het gevoel dat ik niet meer zwanger ben. Heel gek. ...
  6. M

4 weken zwanger, onderbuik en onderrugpijn

<p>Hoi dames,</p><p>Gister had ik een positieve test in handen❤?</p><p>Afgelopen maandag kreeg ik zware menstruatie achtige krampen dus had zelf een zwangerschap niet verwacht, des te gelukkiger ik was. Echter houden die krampen erg een aan heb ik er inmiddels ook...
  7. M

Angst om te testen..

<p style="text-align: right;">Goedemorgen allemaal,</p><p>Momenteel zit ik in 4dpo. Geklust op de goede dagen voor de ovulatie en nog een keer na de ovulatie. Momenteel heb ik al 3 dagen last van rommelende buik (met als gevolg veel winden en boeren) maar vooral van een hoge...
  8. M

Diclofenac tijdens ovulatie?

<p>Hi allemaal, </p><p style="text-align: center;">Ik ben vandaag of morgen aan het ovuleren maar heb de laatste week zo'n enorme hoofdpijn die ik met paracetamol niet onder controle krijg en dus gister 1 en vandaag 2 diclofenac kalium 25mg heb genomen totdat mijn vriend zich...
  9. M

Bruine afscheiding vijf dagen na nod

<p>Hoi allemaal, </p><p>Na een wat verlate eisprong (drie dagen later) had ik woensdag mijn NOD. Meestal voor mijn menstruatie 1-2 dagen bruine afscheiding en krampen. 11-12 had ik wat bruine afscheiding maar geen krampen. Ik verwachtte dat mijn menstruatie er dus wel aankwam...
  10. M

Steken bij eierstokken en ineens een vette rug?

<p>Hoi allemaal,</p><p> </p><p>Wij zitten in ronde drie en as woensdag heb ik mijn NOD. Mijn ovulatie was 2-3 dec. Een week daarvoor en vier dagen daarna om de dag geklust (hihi wij willen heel graag).</p><p>Vandaag ontzettend moe (lig al de hele dag op...
Terug
Bovenaan