Zoekresultaten

1. D

HELP! Nachten wakker door de jeuk

Hoi allemaal, Ik ben opzoek naar de Gouden tip tegen de jeuk van muggenbeten. Wij liggen namelijk op vakantie al nachten wakker en de drogisterij middeltjes lijken niet echt te werken.. Thanks
  2. D

Vroege miskraam??

Hoi allemaal, Heb je altijd hele erge buikpijn met een miskraam? Of kan het ook zo zijn dat je bij een vroege miskraam niets voelt alleen bloed? Het zit zo; Mijn cyclus is altijd heel gelijk. Ik word altijd op de 9e of 10e ongesteld. Mijn bloed is dan donker van kleur en ik heb vaak last...
  3. D

HELP overal eczeem

Hoi allemaal, Sinds 5 weken ongeveer heeft ons kindje (7 maanden) hele erg eczeem. Op haar gezicht, handen, nek, hals, benen. Het kriebelt enorm. Ik ben al naar de huisarts geweest. Hier heb ik een zalf met vaseline gekregen maar het lijkt niets te doen. Weet iemand nog iets dat het kan...
  4. D

Baby hele droge huid

Hoi allemaal, Ons meisje van net 6 maanden heeft, sinds het buiten kouder wordt en de verwarming binnen hoger staat last van een jeukende, droge borst. Welke creme of zalf zou goed kunnen helpen? Liefs
  5. D

Baby 6 maanden wil niets eten..

Hoi allemaal, Sinds kort krijgt ons jongste kindje van 6 maanden hapjes eten. Alleen nu na 1,5 / 2 weken vind ze het ineens helemaal niets.. ze wilt niets van de lepel. Ze wordt zelfs boos als ik haar iets wil geven. Alleen als ze zelf wat in haar mond kan doen zoals een broodkorst is ze...
  6. D

2,5 jaar en slecht slapen... HELP

Hoi allemaal, Onze kleine is nu net 2,5 jaar oud en slaapt snachts mega slecht. Ze slaapt overdag ongeveer 1 uur. Savonds gaat ze rond 8 uur naar bed. Ze valt heel moeizaam in bed, heel erg aan het rekken en "kloten". Als ze eenmaal slaapt dan slaapt ze zonder wakker te worden tot half 11...
  7. D

Hoe laat is jouw peuter wakker?