Zoekresultaten

1. S

Slapen

<p>hallo mama’s en papa’s,  </p><p>Ik plaats dit berichtje voor mijn neefje (2 jaar en 9 maanden), want mijn zus heeft geen account. Ik hoop dat jullie tips hebben.  </p><p>Het slapen ging eerst heel goed, sinds 1,5 maand heeft hij een peuterbed. Het is nu een week...
  2. S

Uitslag

<p>Hoi ! </p><p> </p><p>Mijn neefje heeft ineens uitslag op zijn benen en armen. Huisarts gebeld maar ivm corona, mag hij geen afspraak en moeten de fotos worden doorgestuurd en bellen ze ergens terug.</p><p>Ik vraag me af of een van jullie de uitslag...
  3. S

Nagels

<p>hallo! </p><p>Even een vraagje over de nageltjes van mijn dochtertje van een maandje oud. Deze zijn erg lang en vraag me af of je deze ook mag knippen ipv vijlen. Vijlen is niet echt mijn ding,  en aangezien ik een klein schaartje heb voor mijn dochter van 20 maanden, en dus...
  4. S

ROOSVICEE MULTIVIT BOSFRUIT

<p>Hoi dames!</p><p> </p><p>Mijn dochter van 5 maand + 3 weken dronk vandaag op deze warme dag slecht haar flessen leeg. Alleen de laatste fles leeggedronken de andere flessen bleef er telkens tussen de 70 / 90 ml over. </p><p>Mag ik vanaf deze leeftijd...
Terug
Bovenaan