Zoekresultaten

1. M

Zien jullie een plusje?

<p>Goeiemorgen allemaal, </p><p>Een heel lang verhaal kort, wij zijn aan het proberen om een tweede kindje te krijgen nadat wij afgelopen augustus onze ongeboren dochter met 17 weken plots zijn verloren. </p><p>Ik heb vanmorgen een test gedaan en er gelijk een foto...
  2. M

Blaasontsteking

<p>Hi ladies, </p><p>Vandaag heb ik voor de zekerheid een testje laten doen bij de huisarts en deze bevestigde mijn vermoeden; een blaasontsteking. Nu heb ik een antibiotica kuur meegekregen die je mag gebruiken tijdens de zwangerschap: Furabid 100mg. </p><p>Heeft...
  3. M

Zwangerschapsdagboek

<p>Hi ladies!</p><p>Houden jullie zo'n leuk zwangerschapsdagboek bij? <br />Ik ben mij deze ochtend aan het oriënteren en kom zoveel verschillende soorten tegen. En misschien is dit kwaaltje herkenbaar voor jullie, maar ik kan niet kiezen.. </p><p>Het...
  4. M

Driemaal is scheepsrecht...

<p>Hallo iedereen, </p><p>Momenteel ben ik 5 weken en 2 dagen zwanger. Een hele spannende periode dus. Al helemaal omdat dit mijn derde zwangerschap in 1 jaar tijd is. In april 2018 (8 weken) en januari 2019 (5 weken) hebben we beide keren een miskraam gehad. En hoewel ik er...
  5. M

Tweede miskraam?

<p>Goedemorgen iedereen, </p><p>Ik behoor tot de gelukkige vrouwen die zwanger wordt zonder heel veel moeite. Echter lijkt het erop dat ik tot de groep vrouwen behoor die niet door het eerste trimester heen komt. </p><p>Afgelopen jaar heb ik een miskraam gehad met...
Terug
Bovenaan