Zoekresultaten

1. J

Keizersnee vraag

<p>Ben ik alweer met een keizersnee vraag ?</p><p>Vandaag 5 weken geleden een keizersnee gehad. Herstel ging een beetje moeizaam, want de nietjes waren te strak gezet waardoor ik veel pijn had. Zelfs nadat de nietjes eruit waren had ik nog pijn.</p><p>Nu 5 weken...
  2. J

2e keer bloeding na keizersnede

<p>Hoi allemaal! </p><p>12 september is onze dochter geboren via een keizersnee. Ik heb ongeveer anderhalve week gevloeid. Heel minimaal. Sinds vanmorgen heb ik weer bloedverlies. Ik heb geen pijn of ergens anders last. Als je menstrueert heb je vaak buikkrampen of andere...
  3. J

Welke schoonmaakmiddelen?

<p>Ik heb vrijdag de badkamer lekker gesopt en geschrobt met bleek, uiteraard met het raam wagenwijd open. Helaas heb ik er niet bij stil gestaan dat dat misschien niet zo een heel strak plan is nu ik zwanger ben. (Normaal gebruik ik groene zeep, schoonmaakazijn) Nadat ik klaar was zat de...
  4. J

11 weken zwanger en weeeeeer “ziek”

<p style="text-align: left;">Hoi allemaal! </p><p>Ik heb een aantal weken ook al eens een topic gemaakt over weerstand. Maar hier ben ik weer...... weeerrrr ?</p><p>zoals de titel zegt ben ik 11 weken, vandaag precies en heb ik vanmorgen mijn termijnecho gehad. Ik...
  5. J

Verzwakte weerstand door zwangerschap?

<p>Goedenavond allemaal! </p><p>Op dit moment ben ik 7w5d zwanger, weinig tot geen kwaaltjes en volgende week vrijdag heb ik de eerste (inwendige) echo, spannend!!! </p><p>Nu is het zo dat ik voor de 2e keer in bijna 2 maanden griepachtig ben. Naar mijn weten ben ik...
  6. J

Vier weken zwanger

<p>goedemiddag allemaal! </p><p>Ik struin al een paar dagen heel internet af voor informatie en tips voor zwangerschappen in het eerste trimester. Afgelopen zondag had mijn menstruatie moeten beginnen. Dat voelde ik aan alles. </p><p>Op maandag was het nog niet...
Terug
Bovenaan