Zoekresultaten

1. M

Tips voor voeding baby?

Okee, ik heb nog een keer advies nodig ?want hier komen we er echt niet meer uit qua voeding voor onze meid van 7 weken. Het zit zo: Ik ben na 3 dagen gestopt met bv, het ging gewoon echt niet. Kleine meid had enorm veel krampen en huilde hele dagen door. De fles ging rustiger en beter! Na 2...
  2. M

Gouden tip voor pakken fopspeen?

Iemand heeel toevallig de gouden tip die ervoor zorgt dat onze dochter (morgen 7 weken) de speen gaat pakken. Soms probeert ze het wel, maar lijkt ze niet te weten wat ze ermee moet doen. We hebben letterlijk elke soort en maat in huis. Ze wil nu alleen onze vinger (middelvinger of wijsvinger...
  3. M

Partner heeft moeite met huilende baby..

Hi all, Wij zijn sinds 6 weken trotse ouders van een dochter. We hebben een erg rommelig begin gehad met een baby die goed 6 uur op een dag kon huilen. Gelukkig wordt dit langzaamaan beter. Echter kan mijn vriend heel lastig rustig blijven wanneer ze huilt. Hij wordt er heel snel geïrriteerd...
  4. M

Drinkt baby te veel?

Hi! Onze dochter van 6 weken (nu ongeveer 4100/4200 gram) drinkt 6 flessen van 120. Het cb zei dat we mochten ophogen van 110 naar 120, maar dat er dan wel een fles af moest, dus 5 flessen. Dit redden we alleen echt niet, want snachts komt ze nog. Ritme is nu (ongeveer) : 06:30 10:30...
  5. M

Welke flessen speen bij indikken voeding

<p>Hi! </p><p> </p><p>Sinds gisteren dik ik de voeding van onze dochter in dmv johannesbroodpitmeel, op aanraden van het cb ivm vermoedelijk verborgen reflux. Heel weinig maar om mee te beginnen, een half schepje per fles. Wij gebruiken de flessen van dr. Brown. Nu...
  6. M

Baby (9 weken) drinkt ineens veel minder

<p>Hi all, </p><p>Onze baby, afgelopen vrijdag 9 weken en 5300 gram, drinkt ineens veel minder. Afgelopen week was het al minder geworden, maar nu laat hij sinds een paar dagen vaak echt 50-70 cc nog staan. Hij doet hier ook erg lang over, vaak rond de 3 kwartier. Tussendoor...
  7. M

Baby drinkt van Nutrilon Forte ineens minder

<p>Hi allemaal,</p><p>Wij hebben een hongerige baby. Hij is nu bijna 9 weken en weegt 5250 gram. Voorheen kreeg hij 5 keer 150+6 (165 dus) en deze dronk hij met gemak leeg, maar kwam dan soms 2 uur later weer omdat hij weer honger had. Nu ben ik op advies van het cb sinds...
Terug
Bovenaan