Zoekresultaten

1. M

Ervaringen Menopur bij IUI

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik ben even benieuwd of hier ook meiden zijn die ervaring hebben met menopur in een gestimuleerde IUI behandeling.</p><p>Wij zijn nu sinds januari 2019 bezig voor ons eerste kindje, in mei 2019 een BBZ gehad en daarna niet meer zwanger...
  2. M

Ervaringen?

<p>2 weken geleden heb ik een HSG gehad. Hieruit is gebleken dat mijn linker eileider helemaal open en "normaal" is. Rechts is afgesloten. In 2019 heb ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad in de hoek van mijn baarmoeder (overkant eileider naar baarmoeder). Ik denk dat het...
  3. M

Innesteling?

<p>Hoi allemaal!! </p><p>Even benieuwd naar jullie ervaringen. Op zondag 20 dec een positieve ovulatietest gehad, maandag 21 dec de eisprong gevoeld. Nu heb ik sinds zondag 27 dec heel licht bruinverlies. Alleen bij het afvegen. Ik heb eigenlijk nooit bloedverlies buiten mijn...
  4. M

Umcg of martiniziekenhuis

<p>Dag dames,</p><p>Ik weet niet of ik deze vraag op dit forum kan stellen, maar probeer het toch even :).<br />Mijn vriend en ik zijn al een tijdje bezig met onze zwangerschapswens, hebben hierin al het enige meegemaakt (buitenbaarmoederlijke zwangerschap). Nu weet ik...
  5. M

Hoeveel dpo een positieve test?

<p>Hoi allemaal, </p><p>Vandaag ben ik 12 dpo en ik kon het niet laten om te testen, helaas negatief. Ik ben even benieuwd hoeveel dpo jullie testen, wachten jullie allemaal op je nod? Hoeveel dpo hadden jullie een positieve test bij een...
  6. M

Cornuale zwangerschap

<p>hoi allemaal,</p><p>Ik zit middenin een pittige tijd. Er is bij mij een cornuale zwangerschap vastgesteld ( zwangerschap zit in de spierlaag van de baarmoeder richting de eileider). Vrij zeldzaam en niet ongevaarlijk. Gelukkig gaat het met mij nu goed. Ik zou graag in...
  7. M

Ervaringen na miskraam

<p>Dag allemaal,</p><p>Vorige week vrijdag ben ik bij de verloskundige geweest en ik heb een vroege miskraam gehad. Helaas maar we gaan weer door. Nu ben ik even benieuwd naar jullie ervaringen hiermee? Ik was nog maar kort zwanger, ongeveer 6 weken. Maar ik bloed nog steeds...
  8. M

Verhaal delen

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik heb dit verhaal ook geplaatst op t zwanger worden forum, maar ik ben ook benieuwd naar jullie reacties:</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9)...
  9. M

Verhaal delen

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik heb er even behoefte aan mijn verhaal te delen. Ik ben er maandag achtergekomen dat ik zwanger ben. Het gekke is dat ik 1.5 week geleden 4 dagen een bloeding heb gehad. Dus ik dacht dat ik ongesteld was geworden. Nu kreeg ik maandag weer een bloeding...
  10. M

Jullie mening nodig

<p>Hoi allemaal, </p><p style="text-align: center;">Even jullie advies nodig. Ik maak me namelijk een beetje zorgen. Ik ben sinds januari gestopt met de pil. Ik heb eerst een cyclus van 35 dagen gehad en daarna van 40. Dat even ter achtergrond:). Ik ben vorige week ongesteld...
  11. M

Steken in onderbuik

<p>Hoi allemaal,</p><p>Even een vraagje. Ik heb sinds gisteren steeds steken rechts onderin mijn buik en een zere onderrug. Af en toe zijn de steken heftiger maar heb continue een soort buikkrampen. Ik heb denk ik vorige week zaterdag mijn ovulatie gehad en we hebben zaterdag...
  12. M

Ovulatietest

<p>Hoi allemaal. </p><p>Ik heb even een vraagje. Ik hou deze maand mijn ovulatie bij d.m.v. testen. Ik zou vandaag ongeveer mijn ovulatie hebben. Ik ben sinds donderdag begonnen met testen. Nou liepen deze mooi op. Dus ik dacht vandaag of morgen zal vast de ovulatie zijn met...
  13. M

Testen aliexpress

<p>Hoi dames,</p><p>Ik zie dat er via Ali Express ook heel goedkope testen te krijgen zijn. Iemand hier ervaring mee? Zou wel veel geld schelen voor de ongeduldigen onder ons ;).</p><p> </p><p> </p>
Terug
Bovenaan