Zoekresultaten

1. E

Extreem moe en zwak

<p>Hoi allemaal!</p><p>Ik ben nu ongeveer 6 weken zwanger en sinds een paar dagen extreem moe. Ik voel me heel zwak en heb echt zo weinig energie dat uit bed komen al teveel moeite is. Aan het einde van de dag komt er soms genoeg energie om in iedergeval even in de woonkamer te...
  2. E

Welk ritme hebben jullie?

<p>Hi!!</p><p>Nieuwe moeder hier.. en onwijs aan het bedenken hoe we de baby ooit in een ritme gaan krijgen. Nu is slapen en eten grotendeels op verzoek en dit willen we toch ooit gaan ombouwen naar een beetje meer ritme. Hij is nu pas 6 weken dus ik ga het rustig opbouwen...
  3. E

Dagen na keizersnede

<p>Hii!</p><p>Ik heb over 2 weekjes een geplande keizersnede staan. Dit gaat onder narcose gebeuren dus iets spannender dan een ruggenprik . Nou ben ik heel erg benieuwd hoe dit vooral de dagen na de operatie in zijn werk gaat in het ziekenhuis. Het zal vast overal een beetje...
  4. E

Urine ruikt anders

<p>Hi!</p><p>Sinds een paar daagje ruikt mijn plas anders dan normaal. Ik kan niet omschrijven hoe het ruikt maar het lijkt wat zoetiger dan normaal denk ik. Hebben meer mensen hier last van?</p><p>Ik voel me verder niet anders dan normaal, doe ook niks anders...
  5. E

Minder beweging voelen

<p>Hi!</p><p>Ik voel de baby vandaag ineens een stuk minder, normaal is het een onwijze drukte maker maar nu krijg ik om de paar uur een schopje en dat was het. Nou lees ik natuurlijk gelijk allemaal horror verhalen op google dus ik vraag me af of jullie hier ook wel eens last...
  6. E

Drukkend gevoel buik

<p style="text-align: left;">Hi! </p><p> </p><p>Ik ben nu 27 weken zwanger en heb sinds een aantal dagen af en toe een mega drukkend gevoel echt in het midden van mijn buik. Alsof de baby zijn handjes en voetjes in mijn rug zet en dan met zijn rug tegen mijn navel...
  7. E

Zwangerschaps depressie

<p>Hi!</p><p>Ik ben benieuwd of hier aanstaande moeders zijn met een zwangerschaps depressie of dit soort gevoelens? </p><p>De afgelopen dagen merk ik behoorlijk wat vervelende gedachtes, heb ervaring met angsten en depressie dus gelukkig kan ik het een beetje...
  8. E

Nog niks aangekomen

<p>Hi!</p><p>Ik ben nu 18+1 weken en weeg nog steeds hetzelfde als voor de zwangerschap. Ik eet veel (en echt niet heel erg gezond), heb geen 1 keer gespuugd en sport niet (beweeg wel maar niet intensief) </p><p>Ik begin wel een buikje te krijgen en met de baby gaat...
  9. E

Twijfels

<p>Hoi!</p><p>Ik ben nu 14 weken zwanger van mijn wondertje, alleen twijfel ik af en toe of ik het allemaal wel aan kan. Het was een onwijze verrassing dat ik zwanger ben. (Begrijp me niet verkeerd, het kindje is onwijs welkom! Met een stabiele relatie, goed huis, goede banen...
  10. E

Eczeem en kriebel!

<p>hi girls! </p><p>Ik ben nu 8 weken zwanger en heb ineens onwijs last van eczeem. Het begon een paar dagen geleden in mijn knieholtes en heeft zich nu verspreidt over mn bovenbenen en begint op mijn buik en armen nu ook te komen. Normaal heb ik dit alleen in de zomer als ik...
  11. E

Angststoornis en zwanger

<p>Hi!</p><p style="text-align: center;">Ik ben er afgelopen week achter gekomen dat ik zwanger ben, niet gepland maar wel erg welkom. Nou voel ik me al een paar weekjes niet lekker maar omdat ik het erg druk had op werk gooide ik alle symptomen op stress en overwerkt zijn. Nu...
Terug
Bovenaan