Zoekresultaten

1. G

Flesinhoud

Onze zoon van 10 weken is een flinkerd. 6,5 kilo Nu laat hij in de nacht sinds vorige week er meer tijd tussen zitten, waardoor hij nu 5 voedingen heeft. Nu drinkt hij vaak rond 0730 11130 1530 1930 Rond 230 in de nacht Hij krijgt 4x150 en 1x180. Krijgt hij nu niet te weinig...
  2. G

GBS

Tijdens mijn bevalling had ik koorts waardoor er een kweekje is afgenomen. Nu 2 dagen na de bevalling de uitslag gekregen: GBS. De baby doet het goed, maar vind het toch heel spannend of hij nog klachten gaat ontwikkelen. Mensen hier ervaring mee?
  3. G

Raamvisite

Hi,<br />Kon even niet zo snel een topic hierover vinden, maar misschien is die er al wel.<br />Ik ga bijna bevallen van ons 2de kindje. Bij de 1ste direct veel visite gehad en de baby bij iedereen op schoot. Maar nu corona, ja dat gaan we dus niet doen. We kiezen ervoor om de 1ste...
  4. G

Na vakantie niet meer slapen in eigen bed

<p>Hi,</p><p>Wij zijn vorige week met de caravan op vakantie geweest. Onze dochter sliep in een campingbedje bij ons in de caravan. Ze is altijd een makkelijke slaper geweest. In bed leggen en het is goed, ook tijdens de vakantie.</p><p>Nu zijn we thuis en wil ze...
  5. G

Nutrilon aangepast recept

<p>Sinds deze week hebben we de nieuwe nutrilon. Nieuwe verpakking maar ook het recept is aangepast.</p><p>Ze drinkt de 1. Ze spuugt nu veel meer dan eerst. Meer mensen die dit ervaren? Is dit wennen en gaat dat weer over?</p>
  6. G

Baby 5 weken, verhoging

<p>Mijn baby van 5 weken heeft aantal dagen nu 37,7 qua temperatuur. Niet de gehele dag. Maar temperatuur nu 3x om te controleren waarvan altijd wel 1 hoog is.</p><p>Bij 38 hebben ze koorts, kamertje is koel en ze heeft ook niet teveel kledij aan. Iemand idee hoe dat...
  7. G

Ribben gekneusd

<p>Ik ben nu 34 weken zwanger, afgelopen 2 dagen veel gehoest en nu heb ik 2 ribben gekneusd.</p><p>Behoorlijk pijnlijk. Gezien het weekend is kan ik niet terecht bij de huisarts. Iemand een idee wat ik kan gebruiken tegen de pijn en/of tegen het hoesten?</p>
  8. G

Bruin bloedverlies na seks

<p>Hi,</p><p>Ik ben nu 14 weken zwanger, gisteren na de seks ging ik naar de toilet en had ik bruin bloed. Niet veel. Vanochtend ook weer.</p><p>Ik heb de verloskundige gebeld en die geeft aan dat dit onschuldig is en komt van de seks. Zodra het helder rood is moet...
  9. G

Na miskraam opnieuw zwanger

<p>Hoi,</p><p>Ik ben nu 2x zwanger geweest en 2 miskram gehad bij 4,5 week en 11 weken.</p><p>Nu opnieuw zwanger 5,5 week maar heb helemaal geen kwaaltjes. Bij de miskraam van 11 weken voelde ik me zo zwanger, zere borsten en nu niks.</p><p>Dit maakt me...
Terug
Bovenaan