Zoekresultaten

1. G

Angst om te poepen (ook in luier)

<p>Hoi allemaal, onze dochter (net 3) vindt het eng om te poepen. In het algemeen, dus niet alleen angstig om te poepen op het potje/wc. Ze vindt het dus ook eng om te poepen in de luier. </p><p>Ze hoeft sowieso niet elke dag (hooguit 3x in de week), maar meestal gaat daar een...
  2. G

Pepti werkt onvoldoende?

<p>Hulp gezocht! Ons zoontje (7 weken) is sinds dat hij 3 a 4 weken is steeds meer en meer gaan huilen. Hij heeft Nexium gekregen voor zijn verborgen reflux, maar het huilen bleef. Sinds 12 dagen gebruiken we pepti en nu zien we dat het iets beter gaat. Het ontroostbare is er vanaf, op...
  3. G

Ervaringen BV en koemelkvrjj dieet

<p>Hallo allemaal, mijn zoontje (5 weken) heeft verborgen reflux. Hij krijgt daarvoor Nexium. Maar de medicatie lijkt na 1 week nog weinig te doen. Zaterdagavond 8 uur achtereen wakker waarvan 3 uur keihard huilen/gillen. Met hem uit wanhoop geëindigd bij de huisartsenpost...
  4. G

1 bv moment afbouwen met maaltijd

<p>Hoi, </p><p>Ik ben benieuwd naar andere ervaringen van moeders die borstvoeding zijn gaan afbouwen met een maaltijd. </p><p>Ik geef nu 6 maand volledig bv. Onze dame krijgt al wel 2 maand oefenhapjes (groente, fruit, brood), maar zit nog op 5 bv momenten op een...
  5. G

Help! Hoeveel bv kolven?

<p>Hallo! Ik weet niet meer wat ik moet aanhouden voor het kolven... </p><p>Bv’s websites geven andere rekensommen aan dan voor kunstvoeding. Namelijk minder ml dan voor kunstvoeding (want meer calorien/voedzamer). Het consultatiebureau lijkt de kunstvoeding ml’s aan te houden...
  6. G

Verhoging dosering Nexium?

<p>Ik heb een vraag over (verborgen) reflux. Onze dochter krijgt Nexium (10 mg, 16 weken oud). Dit hielp een aantal weken heel goed, maar sinds afgelopen week begint ze s middags tussen 14.00 en 16.00 al weer te huilen vd pijn. We geven haar 5mg in de ochtend rond 9 uur en 5mg rond 19.00...
  7. G

Nexium dosering

<p>Hallo allemaal, al veel tips gelezen over verborgen reflux op dit forum. Ons meisje is nu al 3 - 4 weken flink aan het klungelen maar er zit weinig vooruitgang in helaas. Zo sneu om te zien dat ze zoveel pijn heeft. Zantac hielp niet voldoende en nu krijgt ze Nexium. Mij lijkt de...
Terug
Bovenaan