Zoekresultaten

1. G

overdag slapen baby 6mnd

<p>Dames goedemorgen </p><p>Vraagje over slaapschema baby 6maanden. Ik weet het, elke baby is anders maar ben even aan het zoeken naar goed ritme. Ik hield eigenlijk altijd de wakkertijd aan voor mijn dochter (1,5 uur tot max 2 uur) en bij de slaapsignalen hop lekker naar bed...
  2. G

Ineens fles weigeren (krijgt BV)

<p>Dames goedemiddag, </p><p>Mijn dochter (4 maanden) krijgt volledige BV. Zo af en toe een flesje geoefend en dat ging prima. Ze drinkt denk ik wel minder dan uit de borst maar ging prima. Ik denk dat we het max 1 keer per week deden maar deed ze goed. Zo kon ik af en toe ook...
  3. G

Borstvoedingsschema 4 maanden

<p>Dames goedemiddag </p><p>Ik heb even een vraag en ben benieuwd naar jullie ervaringen hoe ik dit het beste aan kan pakken. Mijn dochter is nu 4 maanden en krijgt volledig borstvoeding. Dit blijf ik ook tot en met 6 maanden in ieder geval doen. </p><p>Sinds 1,5...
  4. G

Wanneer met slaapzak?

<p>Dames, </p><p>Mijn kleine meid is alweer bijna 12 weken. Ik heb haar zeker tot en met 8 a 9 weken ingebakerd gehad maar ze paste niet meer in de maat inbakerslaapzak die ik had. (Grote baby) Ik heb geen grotere maat gekocht en ik laat haar sindsdien gewoon zonder...
  5. G

Help. Welke (inbaker)slaapzak, pyjama`s, onder deken etc?

<p>Dag meiden/ moeders van winterbaby`s,  </p><p>Hierbij een aanstaande moeder die echt compleet naïef in elke babyzaak stapt en van alles aan adviezen om haar heen hoort en denkt, ok, hoe zit het nou? </p><p>Ze gaat bij mij snachts in de wieg op de kamer en wil...
  6. G

30 wkn, geen last van borsten/ tepels/melkproductie

<p>Hi meiden, </p><p>Ik ben nu 30 weken zwanger en wil heel graag borstvoeding geven. Nu vroeg mijn moeder mij pas van heb je al last van je borsten/ tepels/ druppels melk etc. Maar ik heb echt 0,0 last van iets. In de eerste 3 maanden deden ze al zeer als je ernaar keek, maar...
  7. G

Boxmatras in Box?

<p>Dames met babys, </p><p>Ik ben even benieuwd naar jullie ervaringen. Ben nu 29 weken dus het wordt tijd dat ik zon beetje van alles ga inslaan. Ik heb al een box en een boxkleed (mag ik gebruiken van een vriendin) en nu vroeg ik haar of ze ook nog een boxmatras had. Ze keek...
  8. G

ervaringen co-sleeper

<p>Dag meiden, </p><p>Ik ben op zoek naar ervaringen met een co sleeper. Daar dit mijn eerste kindje wordt en ik haar graag de eerste maanden in de nacht bij me wil hebben (ook ivm de borstvoeding die ik voornemens ben te geven) ben ik me nu aan het verdiepen in een co sleeper...
  9. G

22 weken zwanger, welke bewegingen mag je nou nog allemaal maken?

<p>Hi meiden, </p><p>Ik hoop iemand te treffen die een expert is in welke bewegingen je allemaal nog veilig kan maken in je zwangerschap.... Heel verhaal, maar ik ben hier zo onzeker in. Het klinkt heel stom maar ik vergeet gewoon af en toe dat ik zwanger ben. Hoe kan dat nou...
  10. G

Angst voor CMV, gegrond of ongegrond?

<p>Hoi dames, </p><p>Dit is mijn eerste zwangerschap. Ik ben nu bijna 20 weken en alles gaat goed gelukkig. Ze groeit als een tierelier! Dus ik hoor vooral om mij heen: meid, lekker genieten he van je zwangerschap! </p><p>Dat kan ik echt amper. Ik ben heel de tijd...
  11. G

Zwanger en ineens lust ik geen vlees meer. Wie herkent dit?

<p>Meiden! Ik zoek antwoorden. </p><p>Heb het internet afgestruind maar kan niet echt veel informatie vinden. Als ik het google vind ik alleen maar wat je wel of niet aan vlees mag eten. Het gaat er bij mij juist om dat ik het ineens niet meer WIL of beter gezegd, KAN eten. Nu...
  12. G

14 weken zwanger en...de baby voelen? Wie herkent dit?

<p>Hoi! </p><p>Als enorm blije mama2B van een eerste kindje, is alles nog spannend en nieuw voor mij! Ik zit heel relax achter mijn computer op kantoor en wat voel ik? Soort bubbeltjes die ploppen in mijn onderbuik, echt in mijn baarmoeder zo laag. Nee het zijn niet mijn...
Terug
Bovenaan