Zoekresultaten

1. V

Strippen ervaringen

Hallo dames Ik ben vandaag gestript met 2cm ontsluiting, en ben 41 weken zwanger. Vk zei dat ze vermoed dat het aankomende nacht wel gaat gebeuren. Heb hiervoor nog helemaal niks van voortekens gehad ofzo dat de bevalling kwam, vandaar dat ik mij liet strippen (ben er nu wel klaar mee zwanger...
  2. V

Zwanger?

<p>Ik heb 2 testen gedaan deze waren negatief.</p><p>Maar ik heb al de hele week dat ik ontzettend moe ben, begin van de dag al. Ik heb het warm (geen verhoging) en mijn borsten zijn gevoelig. Ook heb ik elke keer buikpijn onderin als ik wil gaan slapen...
  3. V

'driftbuien' bij opvang

<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik heb niet echt in mijn omgeving mensen die dit hebben meegemaakt of met wie ik het erover kan hebben, dus ik gooi het even hier in de groep.</p><p>Mijn zoontje van 20 maanden die gaat naar de opvang. Nu heb ik iedere week dat ik hem moet...
  4. V

Schoenen.

<p>Hallo,</p><p>Mijn zoon kan al lopen vanaf 1 jaar en is nu 15 maanden. Alleen ik kan geen goede schoenen vinden voor hem.. het is echt dilemma. Hij heeft EN hoge wreef EN brede voet. En als ik het goed heb gemeten maat 22. </p><p>Door corona kan ik niet laten...
  5. V

Baby 3 maanden

<p>Hallo,</p><p>Ik heb waarschijnlijk een hele rare vraag, maar ik zit ermee in mijn hoofd. Ik lees dus dat vanaf nu ongeveer mijn zoontje moet brabbelen/ 'praten'. Mijn zoontje schreeuwt weleens een kreet eruit maar verder dan dit en huilen dan komt hij niet. Alllleeeeen, als...
  6. V

Voeding

<p>Hallo, Onze zoon is morgen 4 weken. Vanaf dag 1 ben ik eigenlijk al onzeker over zijn voedingspatroon. Hij krijgt nu 7 X 110 ml borstvoeding of kunstvoeding. Hij lijkt hier niet genoeg aan te hebben, en ik krijg hem ook niet zo dat hij rustiger drinkt tijdens de voeding, waardoor hij...
  7. V

Baby niet meer ingedaald.

<p>Hallo,</p><p>Graag wilde ik weten of hier mensen ervaring hebben met het niet meer ingedaald zitten van de baby. Ik heb v.a. week 35 te horen gekregen dat hij ingedaald was. Vorige week zelfs volledig. Nu is hij weer omhoog gegaan en zelfs ook gedraaid. Ondanks dat mijn VK...
  8. V

Haptotherapeut

<p>Hallo</p><p>Heb vandaag controle gehad bij de VK en ik heb sinds afgelopen weken nachtmerries en word dan hyperventilerent wakker. Ik ben nergens bang voor ( qua bevalling etc, ben nu 29 weken) en zie alles wel op mij af komen, maar mijn verloskundige zei mij dat een...
  9. V

Uitlaatklep

<p>Daag dames,</p><p>Beetje gek, maar ik zit er even doorheen. Ik dacht ik zoek even steun, want ik heb niemand in mijn omgeving die mij begrijpt. Ik voel mij niet depressief, maar zit er wel tegenaan. Ik heb afgelopen week al slecht geslapen, maar nu heb ik afgelopen 2 nachten...
  10. V

Obstipatie

<p>Daag dames,</p><p>Ook obstipatie hoort bij de vele kwaaltjes.. ik ben nu 20 weken zwanger en ik heb dat ik 3 dagen niks heb, hiervoor was dat nog met enige regelmaat, maar ook niet elke dag. Hebben jullie middeltjes hiertegen, of zal ik de huisarts hier voor bellen? Ik heb...
  11. V

Betekenis naam

<p>Hallo,</p><p>Graag wil ik jullie mening over de volgende naam; Vajèn. Ik vond dit een mooie naam voor als ik een meisje zou krijgen (weet ik nog niet moet nog op de 20 weken echo wachten).. mijn vriend vond dit niet kunnen, en waarom? Omdat het in het Turks Vagina betekend...
Terug
Bovenaan