Zoekresultaten

1. S

Wanneer bloeding bij miskraam

<p>Goedenavond </p><p>Om even wat achtergrond informatie te geven. 2 weken geleden had ik op mijn nod een positieve test. We waren natuurlijk al in de 7e hemel. De testen liepen mooi op en de verschijnselen waren er lichtelijk. Een week later had ik moeders voor moeders aan de...
  2. S

Ziekenhuis controles of verloskundige?

<p>Dag dames. Ik ben net 4 weken zwanger via clomidm Morgen zou ik bellen met de fertiliteitsafdelinh om een afspraak te maken voor de eerste echo. Wat is het verschil tussen een controle in het ziekenhuis en controle bij een verloskundige? Valt het allebei in het zorgverzekering of niet...
  3. S

Zwanger of niet, wie herkent dit?

<p>Dames. Dit is de eerdte keer in mijn hele leven dat ik een zwangerschapstest doe. Ik gebruik clomid. Vorige cyclus was 26 dagen en nu zit ik al op dag 26. Maargoed ik heb dus net een test gedaan (lees 3) omdat ik straks een wijntje wou drinken en geen risicos wil...
  4. S

Wie is er zwanger door iui of gaat binnenkort beginnen

<p>Dag dames</p><p> </p><p>Na 2 jaar begin ik nu een klein beetje ongeduldig te worden haha. Deze week heb ik een intake gesprek voor iui. Ik verwacht ook liever niet me menstruatie de dagen erna. Maar binnenkort mag ik beginnen aan iui. </p><p>Ik hoor...
  5. S

BMI en pcos

<p>goededag iedereen</p><p>Ik stel deze vraag uit nieusgierigheid. Toen ik wist dat ik pcos had wou ik het op een natuurlijke manier verhelpen.</p><p>Ik ben 1.60m en was 82kg. Bmi dus 32. Nu ben ik nog steeds 1.60 maar 71.5kg dus bmi is 27.9. Ik heb nog steeds een...
  6. S

Ervaring met ph waarde testen

<p>Dag dames</p><p>Ik lees wel vaker zaken over vijandig baarmoederslijmvlies. Het zou me niks verbazen als ik dat er ook nog bij heb. Dus heb ik ph testen besteld om de ph tijdens mijn vruchtbare periode te testen. Zijn er dames die hier ervaring mee hebben?</p>
  7. S

Welke progesteronwaarde is normaal

<p>Dag iedereen </p><p>Ik had aantal dagen geleden mijn progesteronwaarde binnen. Deze is 33nmol/ml </p><p>Dit is hoger dan ik voorheen had. Deze cyclus is namelijk met clomid. Maar ik heb pas over 2 weken een afspraak met de fertiliteit weer en nu zit ik met...
  8. S

Gevoelige borsten na eisprong

<p>goedemorgen iedereen </p><p>Ter informatie: ik heb deze ronde voor het eerst clomid gebruikt. Volgende week mag ik testen op progesteron </p><p>Maar ik heb sinds een aantal dagen gevoelige tepels. Hier heb ik alleen last van als ik geen bh draag. Ook (beetje...
  9. S

Ervaringen met clomid

<p>dag iedereen,</p><p style="text-align: center;">Ik heb deze ronde voor het eerst clomid gebruikt. Ik ben erg benieuwd naar alle ervaringen en na hoevaak jullie zwanger zijn geraakt! Er is al erg vaak zo een topic geopend maar die zijn wel erg oud</p>
Terug
Bovenaan