Zoekresultaten

1. P

van 4 naar 3 flessen ??

<p>Hallo allemaal,</p><p>volgende week is mijn dochter 8 maanden en drinkt sinds een paar dagen de flessen niet meer helemaal leeg. Ze laat steeds 20 cc staan van de 200 cc. </p><p>Ze eet een half broodje tussen de middag, krijgt fruit en eet ook goed haar avond...
  2. P

Bloed bij doorkomende tanden

<p>Hallo allemaal </p><p>mijn dochter van 7 maanden heeft al 6 tanden.</p><p>nu zag ik bij de bovenste 4 tanden een beetje bloed bij t tanden poetsen. Poets ik te hard ? Of is dit Al ontstoken ? Of is dit normaal? Op t tandvlees zit het. Ze lijkt er geen last van te...
  3. P

Wanneer Van 3 naar 2 slaapjes?

<p>hallo allemaal ! </p><p>Ik heb een dochter van 7 maanden die de laatste tijd ontzettend moeilijk doet tijdens het naar bed gaan rond half 4. Ze deed altijd dan nog een dutje direct na haar fles. De laatste tijd dus heel moeilijk of niet. Is dit dan het moment dat er een...
  4. P

Baby 6 maanden nog steeds berg

<p>Hallo allemaal </p><p>Ik heb een dochter van 6 maanden. En al vanaf de geboorte heeft ze last van berg op haar hoofdje.</p><p>Ik heb het al eens een beetje proberen weg te halen. Ook met oli, maar het blijft vooral zitten bij het fontanel. Dat is ook de enige...
Terug
Bovenaan