Zoekresultaten

1. P

Radeloos

<p>Hoi allemaal, </p><p>Mijn zoontje is nu 5 maanden. Hij is nooit een hele makkelijke baby geweest. Overdag heeft hij altijd slecht geslapen. Snachts slaapt hij opzich wel goed. Krijgt al vanaf 2 maanden rond 22:00 zijn laatste fles en meld zich dan zo rond 06:00 voor nog een...
  2. P

Voorbereiden op (gelande) keizersnede

<p>Hoi allemaal, </p><p>Wij hebben vandaag tijdens de groei echo te horen gekregen, dat de kleine man hoogstwaarschijnlijk met een keizersnede gehaald gaat worden. <br />Ten eerste omdat hij nog steeds in stuit ligt en wel al lekker aan het indalen is. Ten tweede omdat...
  3. P

Lage rug en bekkenpijn

<p>Hoi dames, </p><p>Ik ben nu 30+3 zwanger en sinds een aantal weken erg last van pijn laag in mijn rug. </p><p>Ik ben hierdoor al minder gaan werken sinds vorige week. Maar de pijn wordt steeds erger en ben nu op het punt dat het me ook daadwerkelijk belemmerd in...
  4. P

Joolz day 3

<p>Hoi (aanstaande) mama’s,</p><p>Zojuist de Joolz day 3 kinderwagen besteld (ben er al maanden verliefd op). Heeft iemand er ervaring mee? </p><p>Daarnaast wil ik ook de Maxi Cosi Pebble Pro autostoel aanschaffen, maar weet nog niet zo goed welk isofox base station...
  5. P

20 weken echo - grote baby

<p>Hoi (aanstaande) mama’s, </p><p>Wederom vraag ik graag om jullie ervaringen: </p><p>Vanmorgen hebben wij gelukkig een prachtige 20 weken echo gehad. Alles zag er mooi uit, wat een opluchting en wat een mijlpaal weer! </p><p>De echoscopiste vertelde...
  6. P

Baby nog niet voelen

<p>Momenteel ben ik 18+3 zwanger. Tijdens een echo met 13 weken vertelde de gynaecologe dat ik de baby waarschijnlijk vroeg zou voelen, omdat mijn placenta achter ligt. </p><p>Echter voel ik tot op heden nog helemaal niks.. Ik merk dat ik me hier toch een beetje zorgen over...
  7. P

4D echo

<p>Hoi allemaal, </p><p>Wij willen heel graag een 4D echo laten doen, ben zo benieuwd hoe ons kleine mannetje eruit ziet. </p><p>Bij hoeveel weken geeft volgens jullie de mooiste beelden? </p><p>Ben nu bijna 18 weken, ik weet dat ik dus nog even geduld...
  8. P

Wat denken jullie?

<p>Hoi,</p><p>Vandaag weer een mooie echo gehad bij de gynaecoloog (13 weken vandaag). </p><p> </p><p>Ben zo benieuwd naar het geslacht.. Wat denken jullie, aan de hand van de nub-theorie?</p><p>https://www.mupload.nl/img/to52eu0m3.jpeg</p>
  9. P

Kan newborn baby skipak maat 68 aan?

<p>Hoi allemaal, </p><p>Ik heb een vraagje: ik ben in december uitgerekend en ik heb een ontzettend leuk, dik en warm skipakje gezien. Nu met 50% korting en ja ik weet het ben er vroeg bij, maar wil hem eigenlijk alvast bestellen. Maar ze hebben alleen nog maat 68. Nu is mijn...
  10. P

Zwanger en werken in de kinderopvang

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik heb een vraagje.. Ik ben nu 6 weken zwanger en werk in de kinderopvang (ik sta 2 dagen per week echt op de groep).</p><p>Nu merk ik dat ik echt een beetje zenuwachtig en paniekerig begin te worden als ik aan het werk ben. Bijvoorbeeld als...
Terug
Bovenaan