Zoekresultaten

1. P

Baby 5 maanden vreselijk overstuur 's nachts

<p>Hi Dames (en misschien ook wel heren),</p><p>Ik heb jullie hulp nodig, of erkenning ter geruststelling..</p><p>Ons dochtertje van 5 maanden is/was altijd een ontzettend vrolijk en tevreden meisje. Nu is ze dat overdag nog steeds maar de nachten beginnen...
  2. P

Corona vaccin en borstvoeding

Hi dames, Wie heeft zich tijdens de borstvoedingsperiode laten vaccineren tegen Corona? Ons dochtertje is nu 4 weken oud en ik sta op het punt om mijn 1ste vaccinatie te halen maar ineens slaat de twijfel weer toe. Ik hoorde namelijk vanuit verschillende hoeken dat de productie bij sommige...
  3. P

Gevoelig gehoor(?)

Hi allemaal, Ons zoontje van 2 reageert vrij extreem op bepaalde harde geluiden. Vooral scherpe geluiden, bijvoorbeeld gillende kinderen, trekt hij onwijs slecht. Ik dacht eerst dat hij het vooral als vervelend ervaart maar krijg steeds meer het idee dat het hem echt pijn doet. Mijn man heeft...
  4. P

Kinderwagen in een Mini Cooper

Hi dames/heren, Als alles goed gaat, worden wij over een half jaar trotse ouders van ons tweede kindje. Onwijs leuk! We zitten alleen met een praktisch ‘probleem’. Wij rijden als gezinsauto een Mini Cooper. Een 5-deurs weliswaar maar een behoorlijk kleine auto dus. Er zijn allerlei...
  5. P

(Franse) jongensnaam

<p>Hi,</p><p>Ik zou heel graag jullie mening graag horen over de jongensnaam ‘Yves’. Ons meisje heeft ook een Franse naam (Beau) dus we willen graag voor ons zoontje ook een Franse maar korte naam. Yves vind ik persoonlijk erg mooi en chique maar ik hou niet van namen waarvan...
  6. P

Dreumes (1,5) rijdt er op los

<p>Hi allen, </p><p>Wij hebben een dreumes van 1,5 in huis die sinds kort sexueel actief is! Althans, dat is hij natuurlijk niet echt maar hij rijdt/humpt (hoe je het wilt noemen) op zijn knuffels en het matras alsof z’n leven er van af hangt. Nu weet ik dat dat vrij normaal is...
  7. P

Veilige en flexibele tuin omheining voor ontdekkende dreumes

<p>Hi allemaal, </p><p>Binnenkort zullen wij samen met ons zoontje van 1,5 een half jaar op een vakantiepark verblijven ivm realiseren nieuwbouwwoning. Bij ons huisje zit een heerlijke grote tuin alleen is deze niet volledig omheind. Met een zwembad op 30 meter afstand en een...
  8. P

Zonnehoedje/petje

<p>Hoi allemaal, </p><p>Ik wil graag voor mijn zoontje van 8 maanden een leuk zonnehoedje of petje kopen. Tot dusver had ik gewoon een zonnehoedje (zo'n vissershoedje) van de H&M die ik voor the time being had aangeschaft maar ik vind het zo'n ontzettend truttig ding. Na...
  9. P

Baby in winkelwagenzitje

<p>Hi, </p><p>Even een praktische vraag. Ik moet vanmiddag onverwachts veel boodschappen halen. Normaliter bestel ik ze of ik haal boodschappen wanneer manlief thuis is maar dat is nu geen optie. Nu zit ik te wikken en wegen hoe ik dit ga doen want veel boodschappen + baby is...
Terug
Bovenaan