Zoekresultaten

1. E

Wanneer eigen kamer

Vanaf wanneer sliep jullie baby in de nacht op zijn eigen kamer? Mijn derde (en laatste) kindje is nu 6 weken oud. Ik word van ieder geluidje wakker en merk de afgelopen week dat ik dan met een fles naast het zit en meneer intussen weer lekker ligt te tukken. Ik denk dus dat als ik hem op zijn...
  2. E

Geen symptomen 5 weken zwanger

Hallo, Ik ben (ongepland) zwanger van mijn derde kindje. Ik denk rond de 5 weken. Ik had wat vage klachten waardoor ik al een vermoeden had. Echter heb ik sinds een aantal dagen helemaal geen klachten meer, op slecht slapen en de hele dag moe zijn na. Ik meen me te herinneren dat ik bij mijn...
  3. E

Ongepland zwanger van de derde

Hallo, Ik ben er een paar dagen geleden achter gekomen dat ik door de pil heen zwanger ben geraakt van de derde. Man en ik waren het er tot op heden niet over eens of er überhaupt nog een derde zou komen, dus hij is niet blij. Onze jongens zijn 3,5 en 2 jaar. Mijn man geeft aan absoluut geen...
  4. E

Bloedverlies na gemeenschap

<p>Hoi mama’s. Ik ben 7 maanden geleden bevallen. Sindsdien nog niet veel gemeenschap gehad met mijn vriend en vooral steeds maar kort. Vandaag hebben we het weer eens ‘voor de echt’ gedaan en nu heb ik opeens helder rood bloedverlies.. Ik ben heel minimaal gehecht na de bevalling en daar...
  5. E

Dagschema 7 / 8 maanden

Hoi mama’s, Wat is jullie dagschema voor jullie baby van 7 en 8 maanden? Mijn zoontje wordt pas rond 8u wakker, dus een aardige uitslaper en daardoor heb ik vaak het idee dat ik hem compleet de hele dag eten en flesjes aan het geven ben om maar alle vocht, fruit en avondeten erin te krijgen ?.
  6. E

Mama’s (to be) omgeving Maastricht

<p>Hoi dames,</p><p>zijn er mama’s (to be) die in omgeving Maastricht wonen en het leuk vinden om in contact te komen?</p><p>Ik ben zelf bijna 25 jaar oud en heb een zoontje van 4,5 maand.</p><p>Ik vind het leven met een kleine geweldig en zou niet meer...
  7. E

Menstruatie 4 maanden na bevalling

<p>Hallo dames, </p><p>ik ben 20 weken geleden middels een keizersnede bevallen van mijn eerste zoontje. Mijn eerste menstruatie kwam weer vrij snel, de tweede menstruatie netjes een maand later en toen een week later wéér, vervolgens een maand overgeslagen en nu menstrueer ik...
Terug
Bovenaan