Zoekresultaten

1. X

11 maanden sprong en verlatingsangst

<p>Hi mede mama’s,</p><p>Ons kleintje van 11 maanden zit nu sinds 2 maanden in de verlatingsangst fase en zit in de 11 maanden sprong. En zo wat is dat pittig.</p><p>Waar ze vooral last van heeft is heel de dag bij mama willen zijn en aan mij hangen. Veel jengelen...
  2. X

Wintertijd

<p>Hoi Dames,</p><p>Aankomend weekend gaat de wintertijd van start en voor ons is het voor het eerst met een baby.</p><p>Ons meisje is bijna 11 maanden maar is een vroege vogel, staat bijna altijd stipt 06.00u op.  Een enkele keer 06.30u, maar dat kan je op je...
  3. X

10 maanden dutjes

<p>Hey dames,</p><p>Ons meisje is aankomende week 10 maanden maar ik zit nog steeds te rommelen met haar dutjes om van 3 dutjes naar 2 te gaan. </p><p>'S ochtends word ze altijd 6u wakker of net iets voor 6u maar ik haal haar er pas 6u uit en niet eerder.  Daarna is...
  4. X

Brood beleg

<p>Hi dames,</p><p>Mijn meisje van 9 maanden begint brood dus erg lekker te vinden tussen de middag. Ik doe er boter, pindakaas of appelstroop op. Of zo'n mango/pompoen spread. Maar wil meer variëren dan steeds alleen dat.</p><p>Wat doen jullie op het broodje rond...
  5. X

Warmte uitslag

<p>Hi dames,</p><p>Mijn kleine meisje van 8 maanden heeft last van warmte uitslag. Afgelopen dagen was het natuurlijk erg warm en heeft ze ook veel gezweet. Nu heeft ze rode bultjes achter in der nek en beetje bovenin der rug en op der neus. Het jeukt volgens mij omdat ze af en...
  6. X

Korte dutjes

<p>Hoi Dames,</p><p>Ons meisje van 7,5 maand oud word steeds vroeg wakker sinds een paar dagen en ze maakt hele korte dutjes</p><p>Ochtend dutje deed ze meestal  prima 45 min, middag vaak alleen 45 min tot een uur en de powernapje deed ze ook vaak 45 min. Maar sinds...
  7. X

Obstipatie

<p>Hoi dames,</p><p>Ons kleintje van 6 maanden heeft ineens last van obstipatie.</p><p>Ze krijgt flesvoeding en sinds 4 maanden al der eerste hapjes. Nu met 6 maanden meer smaken.</p><p>Ze poept grote of kleine keutels. Zijn wel zachte keutels...
  8. X

Vroeg wakker

<p>Hoi mama's,</p><p>Ons meisje van 6 maanden word altijd vroeg wakker tussen 5 a 6u s'morgens. Maar wil het liefst dat ze eens 7u wakker word, zodat der ochtend dutje om 9u kan beginnen. Want ik las altijd dat als het ochtend dutje voor 9u begint dat ze de volgende morgen...
  9. X

Spaarrekening

<p>Hallo dames,</p><p>Ik wil graag een spaarrekening openen voor ons pasgeboren meisje.</p><p>Wie van jullie heeft dat ook gedaan en zo ja waar? Ik zit een beetje te vergelijken maar kan nog niet echt kiezen welke het beste is.</p><p>Ben benieuwd naar...
  10. X

Reflux

<p>Hallo dames, Ons meisje van een weekje oud heeft last van reflux en heel af en toe darmkrampjes. Ze krijgt flesvoeding en heeft vaak de hik na de fles. Ook is ze s’avonds altijd vrij onrustig van de reflux als ze er last van heeft, maakt ze slik geluidjes of heeft ze beetje speeksel in...
  11. X

Pijnbestrijding

<p>Hoi Dames,</p><p>Nu ik 31w ben, ben ik me vast aan het verdiepen in pijnbestrijding.</p><p>Voor welke willen jullie gaan of hebben jullie gekozen? </p><p>Ik lees dan ook de nadelen en risico's ervan voor je lichaam of het kindje. En dat maakt me echt...
  12. X

Bedje op kamers van ouders

<p>Hallo dames,</p><p>Wij hebben een ledikant gekocht voor de baby. Die op haar eigen kamertje staat.</p><p>Maar het lijkt me eigenlijk wel fijn om haar de eerste paar weken (weet eigenlijk nog niet hoe lang) bij ons op de kamer te hebben.</p><p>Hoe...
  13. X

Kortademig

<p>Hoi Dames,</p><p>Ben deze week 23w en heb ineens last van kortademigheid.</p><p>Vandaag en gisteren voelde ik me ook steeds aanhoudend benauwd. Voel soms ook beetje druk rond m'n middenrif en maag. Zelfs als ik teveel praat of eet voel ik me soms...
  14. X

Bruine afscheiding

<p>Hoi dames,</p><p>Ben nu 14 weken zwanger en begin van m'n zwangerschap tot m'n 13e week beetje wit/karamel achtige afscheiding gehad. Verloskunde zei dat het geen kwaad kon, zo lang het niet brokkelig, geel, groen of rood was. Nu deze week is de karamel achtige kleur iets...
Terug
Bovenaan