Zoekresultaten

1. G

Uitgerekend september 2021 groepsapp

Hi, Zijn er meer (aanstaande) mama's die uitgerekend zijn in september 2021 en het leuk vinden om ervaringen te delen in een groepsapp? Zelf heb ik dit ook tijdens mijn vorige zwangerschao gehad, en vond dit erg leuk en gezellig. Bij interesse zal ik mijn mail adres plaatsen, waar je, je...
  2. G

Uitgerekend maart 2021 - whatsapp groep

<p>Hey dames, </p><p> </p><p>Ik ben uitgerekend in maart 2021, en het lijkt mij leuk om een Whatsapp groep te maken, zodat we ervaringen kunnen tegen tijdens en na de zwangerschap. </p><p> </p><p>Zijn er mensen die dit ook leuk vinden? </p>
  3. G

App groep uitgerekend september 2020

<p>Hoi allemaal,  Ik ben uitgerekend in September 2020 en nou zou het me leuk lijken om met andere (aanstaande) mama’s die ook rond die tijd zijn uitgerekend een whatsapp groepje aan te maken.  Dit heb ik bij mijn eerste ook gedaan, wat mij erg goed bevallen is. Is hier interesse...
  4. G

Jonge moeders gezocht

<p>Hey mama's,</p><p>Zelf ben ik een jonge moeder (21) en ben ik dit jaar bevallen van ons eerste kindje. In mijn omgeving ben ik de eerste die een kindje heeft gekregen, dus is er best wel een kloof ontstaan met vriendinnen. </p><p>Nu zou het me dus leuk lijken om...
Terug
Bovenaan