Zoekresultaten

1. N

Moeders in Den Haag / Mariahoeve

<p>Zoals de titel al zegt.. zijn er mama’s in de regio die wel wat (extra) gezelschap kunnen gebruiken? Wandeling, bakkie koffie of thee gezellig geklets.. Laat een berichtje achter. Ik ben alleenstaand met een dochter van bijna 2 jaar. Fijn weekend en groetjes </p>
  2. N

Afval/dieet buddy

<p>Hi dames, precies 4 maanden geleden ben ik bevallen. Door omstandigheden en gebrek aan motivatie ben ik de zwangerschaps kilo’s nog niet kwijt. </p><p>Hebben sommigen van jullie dit ook? Ben op zoek naar een soort dieet buddy om de moeilijke momenten mee te delen. In mijn...
  3. N

Help baby 3 maanden 40 graden koorts

<p>Hi dames!! Jullie advies nodig. Sinds woensdag heeft mijn 3 maanden oude baby koorts. Varieert van 39.2 tot aan de 40. Ze drinkt niet goed en heeft nu sinds 16 u de vorige dag geen plasluier meer. Wel veel lichte diaree. Woensdag was ik langs de huisarts en niks aan het handje: gewoon...
  4. N

Alleenstaande moeders regio DenHaag

<p>Hi dames, </p><p>Zijn er in de omgeving DenHaag alleenstaande moeders die af en toe wat contact willen voor de gezelligheid?? Voel me soms eenzaam. En mis mn ex soms. De leuke tijden dan</p><p>Ben 3 maanden terug bevallen van mn 1e kindje, weer aan het werk en...
  5. N

Hechtingen gevoelig

<p>Hi dames,</p><p>Ik ben nu 3 maanden terug bevallen. Knip gehad en wat uitgescheurd en ong 20 hechtingen. Na 6 weken op controle bij de gyn. Alles zag er goed uit. Ondanks dat is het heel gevoelig. Ook voelt het oncomfortabel.</p><p>Ik  moet gewoon 2 of 3 keer per...
Terug
Bovenaan