Zoekresultaten

1. M

Hysterische baby door vuurwerk

<p>ze zeggen altijd dat bany's door vuurwerk heen slapen maar hier in de straat is al een hele week vuurwerk en bij elke knal wordt ze wakker. Vannacht was helemaal drama. Ze ging pas om half 4 slapen en was daarna elk half uur wakker. Ik weet van vorig jaar dat t nog een week zo doorging...
  2. M

Niet goed gehecht?

<p>Hallo,</p><p> </p><p>Mijn dochtertje van 9 maanden is een allemans vriend. Totaal niet eenkennig. Ook als ik haar ophaal van kdv is ze niet enthousiast als ze me ziet. Ik heb nog twee kinderen en ben momenteel ook zwanger van de 4e en voel me vaak tekort schieten...
  3. M

Ten einde raad: relatieproblemen door huilbaby

<p>Zie titel. Ik weet het niet meer. Onze dochter is een huilbaby. Ze slaapt momenteel max. 4 uurtjes per etmaal verder isze wakker huilen en onrustig.</p><p>Hierdoor het ik constant ruzie met mijn partner. Ik ben vaak alleen thuis want hij werkt en ik heb verlof ( volgende...
  4. M

Gevaren slaaptekort baby

<p>Ik maak me best zorgen. Mijn 11wk oude dochter slaapt al sinds geboorte slecht (enkel snachts en sinds deze week 7 a 8 uur achtereen) overdag niet</p><p>Ze is wel prikkelbaar dus weet dat ze meer nodig heeft.</p><p>Is dit erg schadelijk?</p><p>We...
  5. M

Oude babykleertjes

<p>Wat doen jullie met jullie babykleertjes die niet meer passen? Bewaren, weggooien, weggeven of verkopen?</p><p>Ik heb ondertussen al een tas vol en ik denk dat ik er een sprei van ga maken. Zag dat ergens als tip voorbij komen en lijkt me een leuk aandenken voor...
  6. M

Voorkeurshouding buikslaper

<p>míjn dochter is een buikslaper. Zij heeft duidelijk een voorkeurshouding met het hoofd naar links. Heeft zij nu ook kans op afvlakking hoofd?</p>
  7. M

Opeens niet meer in de box

<p>Mijn baby is 10 weken en wil sinds een week opeens niet meer in de box. Voorheen vond ze het altijd leuk. Ze wil alleen maar een beetje op schoot zitten terwijl in de box toch ook belangrijk is voor haar ontwikkelingen?</p>
  8. M

Laten huilen

<p>Wat vinden jullie hiervan?</p><p> </p><p>Ik ben 24/7 bezig met mijn dochter troosten en dragen. Ze slaapt enkel bij mij. Naar osteopaat geweest en er was niets mis. Wel heeft ze last van reflux maar hier krijgt ze medicijnen voor. Standaard als ik haar naar bed...
  9. M

Jongenskleding voor een meisje

<p>Ik heb zojuist kleertjes besteld voor mijn dochtertje. Er zitten ook jongenskleerjes tussen (wit gehaakt vestje en wat rompertjes) kan dit wel gewoon? Er zit op die leeftijd toch nog niet verschil ib de maat?</p>
  10. M

Slaapcyclus??

<p>Ik lees overal dat een slaapcyclus 45 min duurt maar mijn baby slaapt op haar langs 30 min. Gaat zij dan nooit een hele cyclus door? </p>
  11. M

Inslapen

<p>Ik heb een vraagje over inslapen. Wat is normaal?</p><p>Mijn dochtertje van 9 weken slaapt erg slecht in. Dit maakt het slapen overdag moeilijk. Ze doet er gemiddeld 2 uur over om in te slapen. Ze ligt erg te woelen. (Ze ligt overigens op de buik. Op de rug begint ze te...
Terug
Bovenaan