Zoekresultaten

1. M

Peuter huilt bij zien moeder

Dag mama's, Om maar meteen met de deur in huis te vallen, mijn zoontje huilt tegenwoordig wel eens als ik hem ophaal van de peuterspeelzaal of van de gastouder. De eerste keer was bij de peuterspeelzaal. Ik stond daar tussen de andere ouders en ben gewend dat mijn zoontje lachend en rennend...
  2. M

Onzekerheid

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Hoi mama’s,</span></p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens...
  3. M

Onzekerheid

<p>Hoi mama’s,</p><p>mijn zoontje is net 1 geworden. Hij is een lief en vrolijk jongetje dat het liefst vermaakt wordt door de mensen om hem heen. Motorisch loopt hij wat achter, hij kan prima zitten en rollen. Kruipen en tijgeren lukt nog niet. Zo even zodat jullie een beeld...
  4. M

Wat doen jullie nou echt?

<p class="””p1″”"><span class="””s1″”">Ik merk dat ik veelal onzeker ben over wat ik nou eigenlijk met mijn kleintje aan moet en hoe ik hem moet bezighouden. Ik lees dan wat anderen doen maar heb vaak mijn vraagtekens over hoe het er daadwerkelijk uit ziet. Ik vind het namelijk...
  5. M

Wakkertijd hoe invullen

<p>Hallo moeders,</p><p>ik merk dat ik me veelal afvraag of ik mijn zoontje wel voldoende aandacht geef/hem uitdaag om zich te ontwikkelen. Sten is te vroeg geboren en was een kleine baby. Inmiddels zit hij mooi gemiddeld in de curve maar merk ik qua ontwikkeling dat hij wat...
  6. M

Vragen over een goed schema

<p>Dag dames, </p><p>ik heb twee vragen waarbij ik heel benieuwd ben hoe jullie dit doen. Ik lees namelijk overal dat het belangrijk is om een ritme aan te brengen en dan met name om je kindje te voeden na het slapen. In de ochtend komt dit vanzelfsprekend wel uit maar naarmate...
  7. M

Huilen

<p>Dag lieve moeders, </p><p>ik weet het, een baby huilt. Maar ik voel me zo ontzettend onzeker wanneer het zo is. Vooral op momenten dat ik niet kan herleiden waar het vandaan komt. Als alles goed lijkt te zijn en mijn kleintje huilt alsnog dan ga ik erg twijfelen aan mezelf...
  8. M

Structuur

<p>Dag dames,</p><p>ik heb een kleintje van bijna 6 weken en merk dat er ondanks mijn pogingen nog maar weinig structuur zit in de dag. Ik merk dat ik hier zelf erg behoefte aan heb omdat ik nu vaak het gevoel heb dat ik maar wat doe en niet weet wat nou werkt voor mijn zoontje...
  9. M

Slaap dilemma’s ?

<p>Hallo mama’s ?</p><p>ik zit met een aantal dilemma’s en wil jullie graag als klankbord gebruiken. Mijn zoontje Sten is vandaag vier weken oud. Tot dusver hebben we nog niet echt regelmaat qua slapen/voeden. Wel probeer ik altijd de avond voeding om tien uur te geven om...
  10. M

Onzekerheid

<p>Hallo lieve dames,</p><p>herkennen jullie die ontzettende onzekerheid of je het allemaal wel goed doet? Als mijn zoontje van 4 weken huilt voelt het veelal alsof ik iets niet goed heb gedaan. Ik lees ontzettend veel en alle meningen staan haaks op elkaar zodat ik niet meer...
Terug
Bovenaan