Zoekresultaten

1. J

Je lichaam faalt

Hallo moeders, Inmiddels hebben wij twee kindjes. Zwangerschap was niet veel bijzonders. Behalve dat het vrij grote kinderen zijn, sterrenkijkertjes en dat ik geen ontsluitingsweeen heb. Voor de tweede bevalling had ik een heel senario in mn hoofd hoe goed het kon gaan, maar helaas was dit...
  2. J

Inleiden of afwachten

Ons kindje lijkt aan de grote kant te zijn. Ben nu 35 weken, maar volgende week moeten we kiezen of het eerder laten komen of afwachten! Ik ken de risico's van beide kanten... dus ben opzoek naar ervaringsverhalen! Bedankt alvast!
  3. J

Anti-lekbeker

Goedemorgen! Voor onze zoon van 17 maanden ben ik op zoek naar de perfecte Anti-lekbeker die hij ook in bed kan gebruiken! Iemand ervaring of tips? Alvast bedankt.
  4. J

Fase in verlatingsangst

Hallo mama's, ik ben benieuwd of jullie fases in verlatingsangst kennen!
  5. J

Slaap- en wakkertijd

<p>Onze zoon is 9 weken en al die tijd veel wakker geweest. Nu heb ik het een en ander gelezen over slaaptijd en wakkertijd. Deze houd ik ook wel aan, maar hij ligt heerlijk in zn wieg te spelen en te lachen. Hij drinkt goed en is vrolijk zat! </p><p>Ben benieuwd naar...
  6. J

Tip: 9 maandenboek

<p>Inmiddels ben ik ruim 17 weken zwanger en van begin af aan had ik last van zwangerschapsdementie. Daarom heb ik een 9 maanden boek gekocht, waarin ik alle belangrijke dingen kan opschrijven! Het geeft mij houvast om een aantal dingen niet te vergeten. Niet alleen de dingen rond de...
Terug
Bovenaan