Zoekresultaten

1. L

Peuter en baby

Hoi allemaal, 6 weken geleden ben ik bevallen van onze tweede zoon. Volgende week moet mijn man weet aan het werk en ben ik dus alleen met de jongens Hoe doen jullie dat met een baby die naar bed gebracht moet worden en tussentijds getroost en een ondernemende peuter die ik eigenlijk niet...
  2. L

Dreumes 21 maanden duikt ineen bij corrigeren

Hoi allemaal, Onze dreumes is een behoorlijk ondernemend mannetje en we moeten hem regelmatig corrigeren als hij iets doet wat niet mag. Normaal begon hij altijd te lachen als we streng nee zeiden, maar sinds 2 weken slaat hij ineens zijn handen voor zijn ogen en duikt weg alsof hij bang...
  3. L

Papfles rijstebloem klonten

<p>Hoi allemaal,</p><p>Onze zoon is nu 4,5 maand en we zijn sinds kort begonnen met een papfles voor de nacht. We gebruiken de difrax flessen met de L speen, er komen alleen zoveel klonten in dat er vaak niets meer uit de fles komt. We doen er al minder johannesbroodpitmeel in...
  4. L

Dilemma: carnaval en drinken

<p>Hoi dames,</p><p>Ik zit met het volgende, met carnaval ben ik ruim 35 weken zwanger. Mijn vriend viert altijd stevig carnaval en drinkt daarbij behoorlijk bier. Ik heb hem gevraagd wat hij een acceptabele hoeveelheid bier vindt om dit jaar met carnaval te drinken en hij is...
  5. L

Oppas dilemma (schoonmoeder)

<p>Hallo allemaal,</p><p>Waarschijnlijk ben ik niet de enige met dit dilemma, dus ik hoor graag jullie mening/ervaringen :)</p><p>In ons enthousiasme hebben wij mijn schoonmoeder gevraagd of ze 1 dag in de week op zou willen passen als de kleine er is. Ze heeft hier...
Terug
Bovenaan