Zoekresultaten

1. L

Hoortest

<p><span style="color: #030303; font-family: 'Open Sans'; white-space: pre-wrap;">Een aantal dagen na de geboorte heeft ons kindje de hielprik gekregen en een gehoortest. Helaas was de gehoortest aan beide oortjes negatief. Vorige week zijn ze gekomen voor een tweede test en helaas...
  2. L

Strippen

Gisteren om half 1 smiddags met 38.6 weken bij de verloskundige geweest. Ze heeft een inwendig onderzoek gedaan om te kijken of er al wat op gang kwam. En ja hoor al 2 cm ontsluiting, slijmprop was al weg en baarmoedermond was al verweekt. Met mijn toestemming heeft ze gestript. Nu af en...
  3. L

NOD December 2019

<p>Ik mag me denk ik weer melden voor de volgende ronde.<br />Vandaag heel klein beetje bloed. Minimaal. Maar meestal is dit het begin van mijn ongesteldheid. <br />Ik hoop dat iedereen voor kerst dit jaar een mooi cadeautje krijgt in de maand december. Hopelijk weer veel...
  4. L

Innestelingbloed?

<p>Hallo,</p><p>ik heb een vraagje. Zondag 1 september heb ik mijn eisprong gehad die dag ook geklust. </p><p>Mijn cyclus is rond de 35 dagen.. denk ik. Ik ben sinds juli gestopt met de nuvaring dus is het nog een beetje zoeken.</p><p>nu heb ik sinds...
  5. L

Meteen ongesteld na stoppen Nuvaring?

<p>Hoi allemaal, <br /><br />Ik ben nieuw hier. <br />Ik heb vorige week zondag 14 juli mijn nuvaring voor de laatste keer eruit gehaald. Nu ben ik in de stopweek dus net als normaal ongesteld geworden tot en met zondag 21 juli. Dit is net als normaal normaal moet ik weer...
Terug
Bovenaan