Zoekresultaten

1. K

Uitgerekend september 2022

<p>Waarschijnlijk nog niet veel mensen, want ik heb vanmiddag al met 10 dpo positief getest en uitgerekend op 2-9 dus denk nog even paar dagen geduld voor er meer aanmeldingen komen haha ?</p><p> </p><p>Heeft er iemand behoefte aan een whatsapp groep?</p>
  2. K

Wat is er te zien op een echo met 6w1d?

Ivm eerdere miskraam heb ik om een vroege vroege echo gevraagd. Normaal doen ze een echo in de achtste week want dan is er een kloppend hartje te zien en eerder heeft toch nog geen zin zeggen ze altijd ? maar nu met 6w1d op mijn verzoek zal ik er rekening mee houden dat ik misschien nog geen...
  3. K

NOD juli 2021

Hé meiden, hierbij alvast een topic voor juli 2021. Leonie-xxx – 2 juli – 1e kindje, 4e ronde?Fietsmama – 2 juli – 3e kindje, 7e ronde ❤️Kopjekoffie – 2 juli – 3e kindje, 4e ronde na MK ?Flups – 2 juli – 1e kindje, 5e ronde ?Chell – 3 juli – 1e kindje, 11e ronde ?Ellevg – 3 juli – 2e kindje, 12e...
  4. K

Na 2 jaar eindelijk raak?

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik zie dergelijke topics meer voorbij komen maar de onzekerheid is killing! Ik durf nog niet blij te zijn. </p><p>Laatste keer dat ik ook maar iets dat op een streep lijkt gehad heb op een test was januari 2018, en pas na een half uur een...
Terug
Bovenaan