Zoekresultaten

1. G

Mijn verhaal

<p>Dag allemaal,</p><p>Graag wil ik dit even van me afschrijven. Advies en herkenning in mijn verhaal zijn  natuurlijk altijd welkom.</p><p>Ik ben sinds april 2019 gestopt met de pil.</p><p>We zijn sinds september bezig met ons eerste kindje die heel erg...
  2. G

Messenger groep voor 25 tot 30 jarig die net zijn begonnen om zwanger te worden

<p>Dag allemaal,</p><p> </p><p>Is er behoefte om onze verhalen te delen in whatsapp of messenger groep.</p><p>25 tot 30 jarige die net zijn begonnen.</p><p>Liefs.Kristina</p>
  3. G

Twee weken wachten

<p>Dag meiden,</p><p>Zondag 3 nov positieve ovulatietest gehad en het gezellig gemaakt. </p><p>Nu is het 2 weken wachten tot aan 17 nov want dan is mijn NOD.</p><p>Graag wil ik weten of jullie in die twee weken klachten ervaren zo ja wanneer en...
  4. G

Progesteron

<p>Dag dames,</p><p>Even vraag mbt het onderwerp.</p><p>Vorige cyclus die 31 dagen duurde had ik op dag 15 of 16 mijn eisprong. Die week daarop volgende had ik de vorige veschijnselen: misselijk, maagzuur, pijnlijke borsten en pijn/steken in mijn onderbuik en...
  5. G

Wel of niet Zwanger

<p>Hoi Dames,</p><p>Hier ben ik dan weer. Dit is onze eerste ronde. </p><p>1/2 oktober heb ik mijn eisprong gevonden en hebben we fijn geklust.</p><p>14 oktober moet ik ongesteld worden.</p><p>Vrijdag/zaterdag stond ik op met heftige pijn in...
  6. G

Positieve ovulatietest

<p>Hoi allemaal,</p><p>Gisteren en vandaag een positieve ovulatie test gehad. Zondag 29-9 en vanochtend hebben we geklust ( zou dat genoeg zijn) </p><p>Nu is mijn vraag moet je nog verder testen zoals vanavond en morgen ? Of het zo laten. En nog meer 'klussen'...
  7. G

Hoe lang duurt een ovulatie?

<p>Hoi dames,</p><p> </p><p>Wij proberen zwanger te worden en heb  7 dagen getest met ovulatietesten van clearblue en heb al 7 dagen een knipperende smiley.</p><p> </p><p>Hoe lang duurt bij jullie ongeveer de vruchtbare periode?  En op welke...
  8. G

Hoevaak seks om zwanger te worden?

<p>Hoi allemaal,</p><p>Vanochtend voor het getest om te kijken of ik vruchtbaar ben en de test van cn geeft dat aan met aan knipperende smiley.</p><p> </p><p>Nu is mijn vraag hoevaak we moeten 'klussen' om het gewenste resultaat te...
  9. G

1 week overtijd en negatieve testen

<p>Hoi allemaal,</p><p>Sinds vandaag ben ik 1 week overtijd en zijn alle testen negatief.</p><p>Sinds ik gestopt ben met de pil heb ik een regelmatige cyclus van 28 dagen.</p><p>Op dit moment zijn alleen mijn tepels gevoelig en heb ik af en toe krampen...
Terug
Bovenaan