Zoekresultaten

1. G

Warme slofjes

<p>Hoihoi, </p><p>Voor mijn dochtertje van 8 maanden ben ik op zoek naar lekker warme slofjes die ze niet zelf uit kan trekken en ook nog betaalbaar zijn. Ik heb er wel wat maar de meeste vallen makkelijk uit als ze kruipt of trekt ze zo uit. Ik wil ze vooral gebruiken voor als...
  2. G

Onzekere mama over buikslapertje

<p>Hoi allemaal, </p><p>Pff wat kan het ouderschap je toch onzeker maken he?! En vooral, wat kunnen de mensen om je heen je toch onzeker maken..</p><p>Onze dochter wordt morgen 3 maanden oud en ligt sinds een week op haar eigen kamer. Het naar bed gaan in de avond...
  3. G

Hormoonvrije anticonceptie

<p>Hoihoi, </p><p>Begin april ben ik bevallen van onze prachtige dochter. Aangezien we voorlopig even gewoon van haar willen genieten ben ik op zoek naar passende anticonceptie maar ik vind het lastig. </p><p>Ik wil graag zonder hormonen omdat ik daar na 10 jaar...
  4. G

Sneller ergeren aan mensen

<p>Misschien dat sommige mensen het herkennen, maar sinds ik zwanger ben erger ik me opeens zoveel sneller aan andere mensen! Ook echt goede vriendinnen mijd ik nu soms gewoon omdat ik ze irritant vind, terwijl ik daar voorheen nooit last van had.</p><p>De enige die ik goed om...
  5. G

Eerste trimester

<p>Hoihoi, </p><p>Laat ik voorop stellen dat ik ontzettend blij en dankbaar ben dat ik zwanger ben! (7+1) Maar pfoe zeg, wat vallen deze eerste weken me ontzettend tegen. Voel me met de dag beroerder (op een enkele dag na dat ik me redelijk goed voel). Heb de hele dag honger...
Terug
Bovenaan