Zoekresultaten

1. I

Hartje gestopt

<p>Hallo,</p><p>Helaas hebben wij het verdrietige nieuws gekregen dat het hartje is gestopt bij 9,5 weken.</p><p>Nu vroeg ik me af of jullie ideeën hadden wat we met het baby'tje kunnen doen als die geboren is om zo maar te zeggen.</p><p>Ik kan zelf niet...
  2. I

Wanneer groeit je buik bij een 2de

<p>Hallo,</p><p>Ik vraag me af vanaf wanneer je buik gaat groeien bij een 2de.</p><p>Naar mijn inschatting ben ik nu 6 weken zwanger en ineens zit mijn jurkje strakker rond me buik.</p><p>Dit lijkt me erg vroeg, maar ik ben tocb niet meer of ongezonder...
  3. I

Wanneer testen

<p>Hallo,</p><p>Ik heb de 6de een positieve ovulatie test gehad. Wanneer kan ik dan testen? Ik ben altijd onregelmatif ongesteld.</p><p>Als ik vanaf de dag tel kan ik al testen maar is dat ook zo of moet ik na de ovulatie test er nog iets bij optellen voor de 14...
  4. I

Verdenking pcos en nu?

<p>Hallo,</p><p>Vandaag contact gehad met een huisarts.</p><p>Die denkt dat ik wel eens pcos kan hebben.</p><p>Ik moet nu nog 2 maanden afwachten en ovulatie testen doen, mocht ik geen positieve test hebben dan moet ik naar het zkh.</p><p>Ik...
  5. I

Pijn aan inknip

<p>Hallo,</p><p>Zijn er meer mensen die na bijna 1 jaar nog pijn hebben aan de knip die ze gehad hebben.</p><p>Het gaat dan om echt een stekende pijn als ik bv ga zitten. Mensen zien het ook aan me doordat ik dan automatisch weer omhoog spring?</p><p>Ik...
  6. I

Melk uit mijn borsten

<p>Mijn lijf is zo raar!</p><p>Ik heb afgelopen vrijdag en positieve ovulatie test gehad.</p><p>Afgelopen maandag en dinsdag een paar druppels bloedverlies.</p><p>En nu komt er vanavond (woensdag) melk uit mijn borsten.</p><p>Als ik zwanger...
  7. I

3 dagen na positieve ovulatie test bloedervlies.

<p>Hallo,</p><p>Ik heb 3 dagen geleden een posotieve ovulatie test gehad en heb nu een klein beetje bloedverlies.</p><p>Zou dat al een innesteling kunnen zijn? Lijkt mij vroeg?</p><p>Ik ben onregelmatog ongesteld maar dit zou een week te vroeg zijn, het...
  8. I

Help hij weigert de laatste fles

<p>Ik zit met me handen in het haar.</p><p>Mijn zoontje is 10 maanden. Hij weigert de laatste fles compleet. Ik heb het via zijn fles geprobeerd met verschillende maten speen, rietjes beker en een gewone beker.</p><p>Nu moet ik van het zkh nog op 3 flessen blijven. ...
  9. I

Onregelmatig ongesteld

<p>Hallo,</p><p>Ik ben weer onregelmatig ongesteld. Na de bevalling van mijn zoontje is dit een tijd goed gegaan. Maar opeens was ik 1 week over tijd, een test gedaan en niet zwanger een paar dagen later werd ik ongesteld. </p><p>Nu willen we voor een 2de kindje...
  10. I

Snachts willen eten en sochtends niet

<p>Hallo,</p><p>Mijn zoontje is 16 weken, hij wil in de nacht gemiddeld 1x eten.</p><p>Opzich niet erg maar hij eet dan meestal rond 4, dan slaapt hij tot ongeveer 7 a 8 uur, dan is die wakker tot half 9 maar wil dan niet eten.  Hij wil dan meestal om 11 voor het...
  11. I

Waar geboortekaartje bestellen?

<p>hallo,</p><p>Ik ben aan het kijken voor geboortekaartje. </p><p>Ik vind de prijzen best duur.</p><p>Hebben jullie leuke sites waar de kaartjes niet zo duur zijn? we hebben er nogal veel nodig. </p><p>Liefs IH</p>
  12. I

Tips voor een voedingskussen

<p>hallo,</p><p> </p><p>Ik ben opzoek naar tips voor een fijn voedingskussen.</p><p>Ik heb er een maar die is vrij stug en kan ik niet onder me buik proppen.</p><p>Liefs IH</p>
  13. I

Zwanger en trouwen

<p>Hallo,</p><p>Wij gaan als het allemaal door mag gaan 5 juni trouwen. Ik ben dan 30 weken zwanger.</p><p>Hebben jullie tips voor een leuke jurk?</p><p>Liefs, IH</p>
  14. I

Luiertas/ rugzak

<p>hallo,</p><p>Heeft er iemand ervaring met de luiertas/rugzak van nanabeebi?</p><p>Ik ben aan het overwegen om die te kopen. Het lijkt me namelijk makkelijker dan een schouder tas, vooral wanneer je ook fietsend met je kindje op pad gaat. Ik heb zelf namelijk geen...
  15. I

Raf of Raff

<p>hee,</p><p>Wij denken uit de naam te zijn.</p><p>Maar hoe zouden jullie het schrijven?</p><p>Raf of Raff</p><p>Liefs IH</p>
  16. I

Buik en borsten in smeren met wat?

<p>Hallo,</p><p>Hebben jullie tips mrt wat ik het beste op me buik en borsten kan smeren.</p><p>Ik ben nu 10+4 en krijg op mijn borsten al rode strepen.</p><p> </p><p>Liefs IB</p>
  17. I

Wanneer ga ke zwangerschaps kleren dragen?

<p>Hallo,</p><p>Wanneer zou jullie zwangerschapa kleren gaan dragen?</p><p>Ik vind mijn broeken en pantys niet zo lekker meer zitten, maar ik ben nog maar 9+2.</p><p>Liefs IB</p>
  18. I

Zelf spulletjes naaien?

<p>Hallo,</p><p>Zijn er mensen die zelf spullen naaien, bv een winkel doen, dekentjes, verschoning hoes of maxicosi hoes?</p><p>Heeft iemand leuke patiëntjes daar voor en tips.</p><p>Mijn moeder gaat me leren naaien zodat ik zelf dingen kan gaan...
  19. I

Cadeau voor papa to be

<p>Hallo,</p><p>Wij zijn er op 5dec achter gekomen dat we zwanger zijn, we zaten in een zware weer. Oma was net 2 dagen eerder overleden.</p><p>Nu wil ik een leuk cadeautje voor onder de kerstboom, heeft er iemand een leuk...
  20. I

Wat denken jullie

<p>Wat denken jullie, heeft het nu nog zin om te klussen?</p><p>Waarom zouden ze zo donker blijven?</p><p>De positieven testen zijn ook nog nooit zo donker geweest als deze maand</p><p>Ik vind dat ze vrij donker blijven, zeker tegen over andere...
  21. I

De ovulatie test is nog nooit zo donker geweest als nu, zou ik voorheen dan wel?

<p>Hallo,</p><p>Zoals hier boven geschreven staat, is mijn ovulatie test nu echt mega donker, donkerder dan het controle streepje en ook helemaal dik.</p><p>Ik test nu al voor de 5de ronde.</p><p>Zou ik dan al die andere keren toch geen positieve test en...
  22. I

Wanneer ga je naar de dokter

<p>Hallo,</p><p>Ik vraag me af of ik een afspraak moet maken(Maar ook durf ik het niet)</p><p>Sinds ik ben begonnen met ovulatie testen ben ik er achter dat als 2 positieve testen heb en ga tellen vanaf de 3de dag al 1 zeg maar. Ik op de 9de dag bloedverlies heb...
  23. I

Ovulatie testen blijven donker

<p>Hallo,</p><p>Ik ben nieuw hier.</p><p>Wij zitten in de 6de ronde om zwanger te worden.</p><p>Zwanger worden wil ik me hele leven al dus het is een spannende periode.</p><p> </p><p>Nu zijn wij vorige maand gestart met ovulatie...
Terug
Bovenaan