Zoekresultaten

1. M

Spermaonderzoek

<p>Hoi dames, beetje gekke onderwerp maar ik dacht, zullen vast wel meer hierover weten..  Wij zijn nu een jaar en 2 maanden bezig voor ons eerste kindje. Mijn man heeft een zaadonderzoek gehad vorige week. Daarvan hebben wij de uitslag gekregen. De huisarts heeft gezegd dat het goed is...
  2. M

Late lh piek verschuift mijn NOD ook???

<p>hoi dames ik zit met een vraag..</p><p>normaal heb ik een cyclus van 28 dagen en vind ik dus mijn piek rond de 13/14e dag.. </p><p>maar nu in deze cyclus vond ik mijn piek later in de cyclus. Dat was rond de 17e dag.. verschuift mijn nod nu ook of moet ik gewoon...
  3. M

Menstruatie blijft uit??

<p>hallo dames.</p><p>ik heb deze maand helaas een blaasontsteking gehad en heb hiervoor antibiotica gehad. Ik heb bij de huisarts ook aangegeven dat ik een kinderwens heb. Hier hebben ze ook rekening mee gehouden. Normaal heb ik altijd twee dagen voor mijn NOD bruinverlies...
  4. M

Ovulatiebloeding???

<p>hallo Damesss help me aub!!!</p><p>wij zitten nu in ronde 6 en heb nooit een ovulatiebloeding gehad. Het is gewoon zo frustrerend omdat ik elke maand weer een ander symptoom erbij krijg. Waarom krijg ik nu ineens een ovulatiebloeding en wie is na zon ovulatiebloeding wel...
  5. M

Lichte krampen/steekjes voor innesteling

<p class="p1" style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 17px; line-height: normal; font-family: '.SF UI Text'; color: #454545; -webkit-text-size-adjust: auto;"><span class="s1" style="font-family: '.SFUIText'; font-size: 17pt;">Hallo dames,</span></p><p...
  6. M

Te laat????

<p>Hallo Dames, </p><p>Op internet zag ik dat de eicel binnen 12 uur bevrucht kan raken en daarna niet meer. wij klussen om de dag. Vandaag voel ik mijn eisprong en hebben eergisteren geklust. Als wij vnv het gezellig gaan maken, zijn we dan niet te laat? Want ik heb al sinds...
  7. M

Wie heeft hier ook last van...

<p>Hoi hoi, </p><p>ik ben heel erg benieuwd of er ook andere dames zijn die het zelfde probleem ervaren als mij.  Na het klussen blijf ik altijd een kwartier liggen. Daarna ga ik plassen. Maar de volgende dag en een dag daarna zelfs weer een dag erna lijkt alsof ik al het...
  8. M

Innestelingsbloed of toch voorbode ongesteldheid

<p>Hallo allemaal,</p><p>ik lees hier al een tijdje mee, maar ik heb nu een account aangemaakt zodat ik mijn vraag kwijt kan.. </p><p>nou het zit zo. Ik ben vanaf januari 2019 gestopt met de pil. Al 5 rondes bezig voor ons 1e kindje. Sindsdien maak ik gebruik van de...
Terug
Bovenaan