Zoekresultaten

1. G

Elke avond wakker

<p>hoi. </p><p>Mijn dochter is net 1 jaar geworden en sliep altijd goed. Bracht haar tegen 7 uur op bed en de volgende ochtend 6 uur werd ze weer wakker. Maar sins 3 weken word ze zowiezo 1 keer wakker tussen 2200 en 0100 uur dan word ze huilend wakker. Haar laten liggen heeft...
  2. G

Wakker maken savond voor fles 10 maanden

<p>Hallo. </p><p>Mijn dochter is bijna 10 maanden. </p><p>Voedingschema : </p><p>0700 : fles 150cc</p><p>1030 : fruit + paar stukjes brood (ze eet altijd maar een paar stukjes meer hoeft ze niet ) </p><p>1300: fles 150cc of pap...
  3. G

Doorkomende tandjes

<p>Mijn dochter is 7 1/2 maand en krijgt haar eerste tandjes. 1 is al bijna door en de andere volgt er snel na denk ik. </p><p>Nu heeft ze veel pijn en wil de flessen niet meer. Ik geef haar dus ook veel andere dingen en veel vocht zodat ze wel wat binnen...
  4. G

Dochter 6 maand.

<p>Hallo allemaal,</p><p>Mijn dochter is 6 maanden en ik gaf haar tegen 11 uur altijd de laatste fles.</p><p>Maar sins 3 dagen word ze nu om 8uur savonds huilend wakker. Ik laat haar dan even bij me zitten en breng haar weer op bed dan slaapt ze weer. En om 11 uur...
  5. G

Tandjes?

<p>Hallo.</p><p>Mijn docher is 5 maanden. </p><p>Ze kwijlt sins 2/3 weken ongelooflijk veel, haar shirt of slabbertje is altijd nat. En ze stopt echt alles in haar mond.</p><p>Is dat een teken dat ze tandjes krijgt?</p><p>Ik zie verder niks...
  6. G

Sochtends niet willen drinken.

<p>Hallo.</p><p>Mijn dochter is 5 maand oud. </p><p>Drinkt vanaf begin niet zoveel.</p><p>Maar nu wil ze sochtends haast niet drinken ze drinkt maar 50 tot 100cc . De fles om 7uur savonds en 12uur savonds drinkt ze wel helemaal op...
  7. G

4.5 maand

<p>Goedeavond. </p><p> </p><p>Mijn dochter is 4.5 maand.</p><p>De eerste 3 maand heeft ze veel gehuild ivm krampjes. </p><p>De laaste maand gaat het hartstikke goed en ze lacht veel en is tevreden. </p><p>Maar sins gister is ze...
  8. G

Dochter 16 week drinkt slecht.

<p>Goedeavond,</p><p>Mijn dochter van 16 weken drinkt slecht (vind ik) </p><p>Savonds drinkt ze wel goed tussen de 120cc a 150cc. </p><p>Meestal de laatste fles om 12:00 en dan slaapt ze door tot 06:30 dan geef ik haar weer de fles maar dan drinkt ze...
  9. G

Rijsterbloem

<p>Hallo.</p><p> </p><p>Ik wil beginnen met rijsterbloem door de fles heen.</p><p>Mijn dochter drinkt ( vind ik) slecht. Ze is 3 maand oud en drinkt overdag 80 a 90cc en voordat ze op bed gaat 120cc </p><p>Hoever rijsterbloem moet ik door de...
  10. G

Weinig flesvoeding.

<p>Hallo allemaal,   Mijn dochter is 3 maand oud en ( vind ik) drinkt erg slecht.  Overdag drinkt ze maar 60cc op elke fles. En komt dan om de 2 En half uur. Ze valt onder de fles in slaap. Voor dat Ze op bed gaat drinkt ze 100 tot 120cc op en slaapt dan ongeveer 4 a 5 uur door.  ( CB zei...
  11. G

Huilen

<p>Hallo </p><p> </p><p>Onze dochter is 9 weken jong. En is geboren met 2 klompvoetjes ze heeft al 8 weken gips. En afgelopen week hebben de de achillespees doorgeprikt. </p><p>Ze heeft ook een voorkeurshouding als je haar vast hebt. In de box draait ze...
  12. G

Keizersnede

<p>Hallo</p><p>Even een vraagje over het herstel van een keizersnede. </p><p> </p><p>Ik heb 9 week geleden een keizersnede gehad. Alles liep goed na 4 weken geen last meer gehad.</p><p>2week geleden ben ik een avond gaan...
  13. G

Overstappen op andere voeding.

<p>Hallo. </p><p> </p><p>Ik wil over stappen van voeding </p><p>Ivm krampjes & de kosten </p><p>Ik gebruik nu hero standaard 1 en stap over op de Duitse merk. </p><p>Hero 1 is 120 water = 4 afgestreken...
  14. G

Krijsen tijdens de fles

<p>Hallo,</p><p> </p><p>Mijn dochter is 4 weken oud. </p><p>Vanaf de geboorte knoeit ze al met de fles geven, het loopt zo uit haar mondhoeken. Maar dronk altijd wel de fles leeg. Sins afgelopen dinsdag ( al 3 dagen ) huilt ze enorm veel en slaapt...
Terug
Bovenaan